جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

اثری به کارگردانی مریم دوستی

فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» صاحب پوستر شد+ عکس

دریاچه ماهی

سینماپرس: پوستر رسمی فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی به طراحی محمد روح‌الامین رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، «دریاچه ماهی» اولین ساخته بلند سینمایی مریم دوستی محسوب می شود که تهیه کنندگی این فیلم را سعید سعدی بر عهده دارد.

همزمان با روزهای پایانی آماده سازی فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» از پوستر این فیلم که طراحی آن را محمد روح الامین بر عهده داشته، رونمایی شد. روح الامین تاکنون طراحی پوستر فیلم های سینمایی «ایستاده در غبار»، «آرایش غلیظ»، «سیزده»، «قندون جهیزیه»، «در دنیای تو ساعت چند است»، «استرداد» و... را بر عهده داشته است.

اولین نمایش «دریاچه ماهی» در بخش چشم انداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود و یکی از تولیدات امسال سینمای ایران در ژانر دفاع مقدس محسوب می شود.

نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی، حسین باشه آهنگر، ابراهیم برزیده، علی نجاریان، کاوه احمدی، مهدی الیاسی، گلشید بحرایی، سعید بیات، علی فرهادی، با هنرمندی علی دهکردی و با حضور افتخاری افشین هاشمی گروه بازیگران فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» را تشکیل داده اند.

«دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد.

این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.