شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

در سه بخش

معرفی نامزدهای بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر ۳۵

آرم فجر35

سینماپرس: کورش پیرو؛ مدیر بخش اقلام تبلیغی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، پس از بررسی و بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه بخش اقلام تبلیغی توسط هیات داوران متشکل از ژیلاایپکچی، حسین جعفریان، ساعد مشکی، بهروزشعیبی و جواد جلالی، نامزدهای سه بخش عکس، پوستر و آنونس را اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس، نامزدهای بخش عکس، پوستر و آنونس سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است:

نامزدهای بخش عکس:
سحاب زری‌باف برای «ایستاده درغبار»، مونا سرتوه برای «اروند»، حبیب مجیدی برای «فروشنده»، مریم تخت‌کشیان برای «نیم‌رخ‌ها»، ایران انتظام برای «تابو».
نامزدهای بخش پوستر:
طاها ذاکر برای طراحی پوستر «خاطرات اسب سیاه»، علی حیاتی برای «سیانور»، علی باقری برای طراحی پوستر «دو»، طاها ذاکر برای طراحی پوستر «فصل باران‌های موسمی»، روژان ایرجی برای طراحی پوستر «موقت».
نامزدهای آنونس وتیزر:
محمد واحد برای ساخت تیزر «خشم وهیاهو»، بهزاد طهماسبی برای ساخت آنونس «آااادت نمی‌کنیم»، روح‌الله موحدی برای ساخت آنونس «سیانور»، نیما جعفری‌جوزانی برای ساخت آنونس «بارکد»، مسعود رفیع‌زاده برای ساخت آنونس «لانتوری».
گفتنی است جوایز این بخش، ۹ بهمن ماه همزمان با مراسم افتتاحیه در برج میلاد به برگزیدگان اهدا می‌شود.
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه به دبیری محمد حیدری برگزار می‌شود. اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس http://telegram.me/fajrfilmfest۳۵ قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.