یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

برای رفع ابهام در رابطه با مشکلات «قاتل اهلی»؛

نشست خبری لشگری قوچانی با اصحاب رسانه برای پایان دادن به شایعات/ لشگری قوچانی: می خواهم همه اهالی سینما در جریان روند تولید این فیلم قرار بگیرند

کیمیایی-پرستویی-لشکری-قاتل اهلی

سینماپرس: منصور لشگری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» جدیدترین اثر سینمایی مسعود کیمیایی برای پایان دادن به ابهام های موجود در رابطه با این فیلم عصر امروز در یک نشست خبری با اهالی رسانه و مطبوعات جزئیات روند تولید این فیلم را با ارائه اسناد بازگو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس لشگری قوچانی در رابطه با دلیل برگزاری این نشست گفت: می خواهم همه اهالی سینما در جریان روند تولید این فیلم قرار بگیرند و دیگر جایی برای شانتاژ رسانه ای و نامه نگاری باقی نماند.

«قاتل اهلی کیست؟... ٥٤ روز گذشت... زندگی سخت؛ اما زیباست... فیلمی سخت؛ ولی در مقابل تیمی قدرتمند روزهای خوش... شب و روز کار... با تمام وجودم آرزو می‌کنم که شما عزیزان لذت ببرید...درود به همه آنهایی که پرانرژی حمایت می‌کنند... خدا یار و یاور ماست... خودش گفته، از تو حرکت و از من برکت... نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود.»

این اظهارنظرهای منصور لشکری قوچانی است که پس از اتمام فیلمبرداری «قاتل اهلی» در حساب اینستاگرامیش منتشر کرد. اظهارنظری که در گذر زمان آرام‌آرام رنگ باخت و تبدیل به یک چالش شده است. فیلمی که به قول آقای تهیه‌کننده در اینستاگرام درباره «آقازاده‌ها، رانت‌خواران ، یقه سفیدها و نفوذیها» است که عوامل «متلاشی کردن اقتصاد و فرهنگ کشور» برشمرده می‌شوند.

داستان اختلاف بر سر «قاتل اهلی» مدتها پیش آغاز شده و گویا قرار نیست به پایان خود نزدیک شود. گویی داستان دعوای میان کارگردان و تهیه‌کننده و این بار بازیگران، بسان درامی کیمیایی‌وار در باب رفاقت و خیانت، به مرحله‌ای رسیده است که رفیق بد، خود را قربانی رفیق خوب کند تا او در خوبی خود تطهیر شود. اما این داستان دیگر سینما نیست و در همین میانه همه قرار است نقش رفیق خوب را بازی کنند و به دنبال قربانی رفیق بد هستند.

داستان از جایی شروع شد که نسخه مسعود کیمیایی از فیلم با تدوین بهرام دهقان آماده می‌شود و محصول این نسخه مجموعه‌ سکانسهایی است که جایی در فیلمنامه نداشته‌اند. این ادعای منصور لشکری قوچانی است که آنچه کثرت نقش پولاد کیمیایی در فیلم است، چیزی خارج از دایره سناریوی مسعود کیمیایی است. یعنی به نظر می‌رسد پدر در نقش رفیق بد، متنش را قربانی این رفیق خوب کرده است. این در حالی است که در هیاهوی فیلمبرداری همه چیز معطوف پرویز پرستویی بود. به نظر می‌رسید Focus دوربین روی چشمان این بازیگر خواهد بود و قرار است پرستویی را در قامت همان قهرمان خسته کیمیایی ببینیم. البته در نسخه کیمیایی پرستویی در نقش همان قهرمان سینه‌سوخته و لوطی‌مسلک ظاهر می‌شود؛ اما در حاشیه. همه چیز در جای دیگری خرج شده است که اختلاف میان تهیه‌کننده و کارگردان از همان جا آغاز می‌شود.

حال باید دید امروز در این نشست خبری چه اظهارنظرهایی خواهد شد و باید نشست و منتظر ماند تا دید که تکلیف فیلم جدید مسعود کیمیایی در این کشمکش ها به چه روزی خواهد افتاد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.