سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

کمتر از یک ماه تا پایان مهلت ارسال آثار

بیش از ۱۹ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «فرهنگی» رسید

فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

سینماپرس: بیش از ۱۹ هزار اثر در قالب‌های مختلف برای حضور در جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی هشتمین جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت، مهلت ارسال اثر برای حضور در این جشنواره تا اول اسفندماه تمدید شده است. تاکنون بیش از ۱۹ هزار اثر به دبیرخانه رسیده است. در گروه دانشجویان علوم پزشکی و در بخش ادبی بیشترین اثر متعلق به شعر کلاسیک است، در بخش هنرهای تجسمی عکاسی، نقاشی و تصویر سازی و طراحی بالاترین رتبه‌ها را دارند. از میان آثار رسیده در بخش فیلم، گویندگی و اجرا و فیلمنامه بیشترین آمار را دارند. متقاضیان حضور در جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت در شاخه تئاتر، در بخش نمایشنامه نویسی بیشترین آثار را ثبت کرده‌اند. در شاخه موسیقی، بیشترین اثر برای حضور در بخش رقابت خوانندگی پاپ ثبت شده است.

در بخش کشوری که حضور کلیه دانشجویان در آن آزاد است، در بخش ادبی داستان کوتاه بیشترین ثبت اثر را داشته است. در بخش هنرهای تجسمی بالاترین رتبه با عکس است. در بخش فیلم، متقاضیان حضور در رقابت در حوزه فیلمنامه نویسی بیشتر بوده‌اند و در بخش تئاتر نمایشنامه‌های بیشتری به دبیرخانه رسیده است.

در بخش کارکنان و اساتید دانشگاهها در بخش ادبی شعر کلاسیک بیشترین متقاضی را داشته، در بخش هنرهای تجسمی عکس و پس از آن، نقاشی و تصویرسازی قرار دارد. در بخش تئاتر، بیشترین ثبت اثر در بخش تحقیق و پژوهش بوده است.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در پنج بخش ادبی، فیلم، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی فروردین‌ماه ۹۶ برگزار می‌شود. برای اطلاع از اخبار جشنواره به سایت آن با نشانی festivalf.ir  مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.