پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

هادی انباردار: «ماه گرفتگی» را از آرای مردمی بیرون می کشم/ در آرای مردمی تقلب شده است!

هادی انباردار

سینماپرس: هادی انباردار که با جدیدترین اثر سینمایی اش «ماه گرفتگی» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: در آرای مردمی تقلب شده است بنابراین تصمیم دارم فیلم را از آرای مردمی بیرون بکشم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» در گفتگو با سینماپرس افزود: فیلم ما در یکی از سینماهایی برای آرای مردمی اکران شد که نهایت جمعیتی که در آن سینما جمع می شود ۱۵۰ نفر هستند و البته با توجه به ساعت بدی که برای اکران در نظر گرفته بودند علنا فیلم در آرای مردمی سوخت.

وی ادامه داد: به نظر من شرایط در آرای مردمی برای همه فیلم ها یکسان نیست در صورتی که باید یکسان باشد و از نظر من و با این شیوه ای که برای این کار در نظر گرفتن آرای مردمی به درستی انجام نمی شود. 

انباردار  اضافه کرد: زمانی که بعضی از فیلم ها در سینماهای خوب و با کیفیت بالای سالن و صدا و گنجایش بیشتری اکران می شود مشخص است که مخاطب ارتباط بیشتری با آن برقرار می کند و در نهایت در رای گیری و رای دادن به آن بهتر عمل می کند. متاسفانه این اتفاق برای «ماه گرفتگی» نیفتاد و بر اساس این موضوع تصمیم دارم فیلم را از آرای مردمی خارج کنم و این هیچ ربطی به انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ندارد و اگر تصمیم بگیرم فیلمم را از آرای مردمی خارج کنم قطعا این کار را انجام می دهم که اتفاقا این تصمیم را هم گرفته ام.

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که با توجه به موضوع فیلم که در راستای اتفاقات سال ۸۸ است آیا فکر می کنید مخاطبان را بتواند جذب کند؟ گفت: با توجه به فتنه ۸۸ و اتفاقاتی که برای این فیلم افتاد و حواشی که خیلی ها به دنبال آن بودند باز هم بر این باور هستم که در اکران فیلم در برج میلاد مخاطبان برای دیدن آن حاضر می شوند و فیلم مخاطب خود را خواهد داشت با اینکه امسال کاخ جشنواره خیلی خلوت تر از سال های گذشته است و ساعت اکران فیلم ما هم ساعت اوج حضور مخاطبان نیست اما می دانم که مخاطب خود را خواد داشت.

نظرات

  • م ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۴:۵۳
    0 0
    طبیعیه که شما تلاش کنید خودتان را از مسیر رای مردم جداکنید! شما همیشه از شنیدن نظر و اعلان علنی ِ "رای ِ واقعی ِ مردم" واهمه داشتید! زودتر بکشید بیرون آقا! دمکراسی برای شما ضرر داره! ممکنه بکشدتون!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.