یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷

در نشست رسانه ای عنوان شد

کامیار: «سد معبر» به نفع شهرداری است/ کیایی: نصف دستمزدم خرج درمان کتک‌هایی که از حامد بهداد و علیرضا کمالی‌نژاد خورده‌ام شد!

سد معبر

سینماپرس: کارگردان فیلم «سد معبر» بیان کرد: اسم فیلم را آقای جهانگیر کوثری که مشاور فیلم بوده‌اند به ما هدیه کرده‌اند و من از او تشکر می‌کنم.

به گزارش سینماپرس، محسن قرائی در نشست رسانه‌ای «سد معبر» بیان کرد: هنگامی که سال ۱۳۹۱ به همراه افشین هاشمی فیلم خسته نباشید را تمام کردیم، بلافاصله نگارش طرح‌هایی شروع شد اما متاسفانه هر کدام به دلایل مختلفی به نتیجه نرسید. سال ۱۳۹۳ بود که ایده «سد معبر» و مسئله دست فروش‌ها و ماموران به وجود آمد، درباره آن بحث و سرانجام کامل‌تر شد.

او ادامه داد: سال ۱۳۹۳ طرح را با دوستانی درمیان گذاشتم تا اینکه نوشتم فیلمنامه در اواسط سال ۱۳۹۴ به پایان رسید و چندین بار پیش تولید آن را شروع کردیم اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت مالی به نتیجه نرسید تا اینکه بهمن کامیار زحمت آن‌را به دوش کشید.

او همچنین درباره پایان فیلم بیان کرد: پایان فیلم در فیلمنامه دو سال پیش کاملا مشخص بود و خیلی دلمان می‌خواست از همان پایان استفاده کنیم اما نتوانستیم.

باران کوثری بعد از صحبت‌های کارگردان خطاب به خبرنگاران گفت: اصلا فکر نکنید که پایان فیلمنامه اصلا ربطی به وزارت ارشاد دارد.

بهمن کامیار- تهیه کننده این فیلم- نیز بیان کرد: فیلم روی پرده نشان می‌دهد که این کار تا چه اندازه سخت بوده، ترجیح می‌دهم از آن روزها صحبت نکنم زیرا روزهای پرفشاری بوده‌  است. ما منتظر بودیم رضایت مردم و شما را بعد از نمایش فیلم ببینیم که همین لحظه برای ما شیرین است.

او همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا برای این فیلم با شهرداری مشکلی ندارید؟ بیان کرد: نه تنها فیلم ما به نفع شهرداری است بلکه فکر می‌کنم شهرداری باید پول فیلم بعدی را هم بدهد تا من آن فیلم را بسازم.

باران کوثری نیز در ادامه به پرسش این خبرنگار گفت: فکر کنم با توجه به انتخابات پیش رو، شهرداری به اندازه کافی سرش شلوغ باشد و نتواند فیلم را ببیند.

محسن کیایی - بازیگر- نیز اظهار کرد: تو رو خدا جو درست نکنید. ما با شهرداری مشکلی نداریم.

این بازیگر همچنین بیان کرد: من دو برابر این کار دستمزد گرفتم که نصف بیشتر آن مربوط به پول درمان و کتک‌هایی که از حامد بهداد و علیرضا کمالی‌نژاد خورده‌ام، بود.

مرتضی هدایی -فیلمبردار- این فیلم نیز بیان کرد: ما در سینماها دو نوع پخش فیلم که یکی باکیفیت و دیگری بی‌کیفیت است، داریم. من نمی‌فهمم چرا باید نمایش کیفیت بد در جشنواره فیلم فجر که به عبارتی بهار فجر است، باید داشته باشیم. وقتی ما فیلمبردارها فیلمی را با کیفیت بد روی پرده می‌بینیم احساس می کنیم تمام زحمات‌مان از بین رفته است.

در این نشست بهمن کامیار تهیه کننده فیلم در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران گفت: اگر می‌خواهید سوال کنید و مانند مصاحبه‌ای که پیش از آن با ما داشته‌اید و آن‌را منتشر نکرده‌اید، بهتر است سوال‌تان را مطرح نکنید.

او در انتهای نشست از خبرنگار مربوطه عذرخواهی کرد.

قبل از شروع نشست رسانه‌ای فیلم «سد معبر» محمود گبرلو مجری نشست‌ها خطاب به خبرنگاران به دوربینی که ۳۶۰ درجه می‌چرخید و در نشست رسانه‌ای فیلم «ماه‌گرفتگی» نیز وجود داشت، بیان کرد: این دوربین متعلق به کیست که در سایت‌های مختلف داستان درست کرده است؟ خبرنگار «آپارات» گفت: این فیلم مربوط به سایت ما است.

گبرلو نیز بیان کرد: امروز یکی از خبرنگاران با من تماس گرفته بود و می‌گفت جریان نشست امنیتی که داشته‌اید چه بوده است؟ به هر حال دوربین شما برای ما داستان درست کرده‌ است.

محمود دهقانی (چهره پرداز)، سپیده عبدالوهاب (تدوین‌گر)، علیرضا کمالی‌نژاد (بازیگر)، از دیگر عوامل فیلم «سد معبر» بودند که در نشست رسانه‌ای این فیلم حضور داشتند. همچنین جهانگیر کوثری نیز به عنوان مهمان در نشست این فیلم حضور داشت.

فیلم «سد معبر» درباره دست فروشان و ماموران شهرداری و درگیری‌های زندگی آن‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.