دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد؛

انتقاد کیمیایی از جیرانی/ پایان «خفه گی» تغییر کرد/ خوشحال نیستم که حاصل فیلم به این شکل شد

پولاد کیمیایی در نشست خبری فیلم سینمایی «قاتل اهلی»

سینماپرس: پولاد کیمیایی گفت: شخصیت من در فیلم «خفگی» بی ریشه بود و حضورم فرقی نداشت، خوشحال نیستم که پایان فیلم تغییر کرد.

پولاد کیمیایی در گفتگو با سینماپرس افزود: زمانی که فریدون جیرانی برای بازی در این فیلم با من صحبت کرد پایان فیلم چیزی جدای از آن بود که دیدیم. قرارمان نبود که این نقش به این گونه اجرا شود. قصه و نقش من در فیلم کاملا چیز دیگری بود.

وی ادامه داد: پایان فیلم به اینگونه بود که برادر بزرگتر هست که باعث شده همه این اتفاقات رخ دهد و زمانی که می خواهند جسد را دفن کنند یک درگیری به وجود می آید و برادر کوچک را به قصد کشت می زند و زمانی که می زند برادر کوچک خونریزی می کند و منصور از پشیمانی و خشم و عذاب وجدانی که دارد صحرا را نیز می کشد در واقع برادر از برادر انتقام می گیرد.

کیمیایی ادامه داد: من این پایان را دوست داشتم چون یک بی رحمی در آن وجود داشت اما این اتفاق نیافتد و پایان بندی به گونه دیگری شد و شخصیت من را در فیلم بی ریشه کرد و باعث شد حضور من در فیلم فرقی نداشته باشد. خوشحال نیستم که حاصل فیلم به این شکل شد.

این بازیگر سینما در خصوص حضور کارگردانان اول در کنار کارگردانان حرفه ای در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: همه لطف جشنواره به این است که بزرگان باشند و به آن ها احترام گذاشته شود و در مقابل رقابت میان جوان ها هم برقرار باشد اما مقایسه نشوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.