سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

واکنش کارگردان «ماجرای نیمروز» به داوری های عجیب جشنواره/ سیمرغ کیلویی چند؟!

محمدحسین مهدویان

سینماپرس: کارگردان فیلم «ماجرای نیمروز» بعد از اعلام اسامی کاندیداهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پست اعتراض آمیزی در صفحه اینستاگرام خود قرار داد.

به گزارش سینماپرس، با اعلام فهرست کاندیداهای فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از سوی هیات داوران، طیف های گوناگونی نسبت به نادیده گرفتن برخی از رشته ها و فیلم ها و بها دادن به فیلم هایی که نمی تواند برای سینمای ایران الگو شود،اعتراض خود را اعلام کردند.

براساس این گزارش،در جدیدترین اظهار نظر محمدحسین مهدویان؛ کارگردان «ماجرای نیمروز» که در فهرست کاندیداها هم حضور خوبی دارد که می توان به نامزد بهترین کارگردانی،فیلم،نقش اول مرد،نقش مکمل مرد،طراحی صحنه و لباس و جلوه های ویژه میدانی اشاره کرد اما در یاددشتی نسبت به نادیده گرفتن برخی رشته های فیلمش اعتراض کرد.

او نوشته است:

سلام
خدا رحمت کنه جلال آل احمد رو. به خواهر زاده‌اش آقای حسین دانائی که ظاهرن خیلی دوست داشته مقاله‌ای چیزی توی مجله‌ای چاپ کنه گفته بود: حرف‌ات اگه حرف باشه روی دیوار طویله اورازان هم که بنویسی فرداش تا ته بندرعباس می‌ره و همه می‌شنون و روشون اثر هم می‌ذاره. اگر هم حرف نباشه، سیمین توی مجله فردوسی هم که چاپ کنه، مردم خیلی که به سرت منت بذارن توش سبزی پاک می‌کنن.
دوستان عزیزم هادی بهروز (مدیر فیلم‌برداری)، سجاد پهلوان‌زاده (تدوین‌گر)، ابراهیم امینی(نویسنده)، محسن دارسنج (طراح گریم)، حبیب خزایی‌فر (آهنگ‌ساز)، احمد مهران‌فر (بازیگر)، مهرشاد ملکوتی (صداگذار) و هادی ساعدمحکم (صدابردار)، زحمات شما رو اصحاب رسانه، منتقدان، هنرمندان و مهم‌تر از همه مردم عزیز و عاشقان سینما دیدند. سیمرغ کیلویی چند. همه جا حرف شماست. برید خدا رو شکر کنید که حرف شما از روی دیوار این طویله رفت تا همون‌جایی که باید بره‌.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.