چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵

در جمع خبرنگاران عنوان شد

واکنش دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر به اعتراض‌ها/ هر کسی حق دارد انصراف دهد!

محمد حیدری در رونمایی از کاتالوگ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در حاشیه تجلیل از نامزدهای این جشنواره در واکنش به برخی اعتراض‌ها نسبت به لیست نامزدهای فیلم فجر، اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد حیدری در جمع خبرنگاران درباره این که پس از اعلام نامزدها اعتراضاتی مبنی بر اینکه برخی آثار در حدی نبودند که نامزد شوند، ابراز عقیده کرد: من این نظر را قبول ندارم و معتقدم همه کسانی که نامزد شده‌اند، نظر محترم هیات‌داوران این دوره جشنواره بوده‌ است.

او دوباره تاکید کرد: به نظرم این نامزدها نظر هیات داوران بوده‌اند و باید به آن احترام گذاشت.

حیدری همچنین خاطرنشان کرد: هر ساله این اتفاقات در جشنواره پیش می‌آید و تعدادی اعتراض نسبت به کاندیداها وجود دارد، این اعتراضات بیشتر در بخش انتخاب، داوری است و همیشه حاشیه‌های زیادی را همراه خود داشته است.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پایان درباره‌ی وضعیت آینده‌ی فعالیت‌اش گفت: تا زمانی که سینما بخواهد خدمتگزار سینما هستیم و تا زمانی که این مسئولیت بر دوش ما باشد با جان و دل پذیرا هستیم.

نظرات

  • شاهرخ ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۱
    1 0
    فرافکنی فرافکنی فرافکنی ایشان علم و شناخت و زیبایی شناسی سینمایی را ، که نه کلا همه سینمای ما را به سخره گرفته است! باید به این دانش عظیم و نماینده این سازمان سینمایی تبریک گفت. ببخشید که جسارت کردیم یا استاد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.