جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

اعتراض سهراب پورناظری به پخش بی اجازه موسیقی اش در مراسم اختتامیه

همایون شجریان-سهراپ پور ناظری-آرایش غلیظ

سینماپرس: سهراب پورناظری آهنگساز کشور از جشنواره فیلم فجر به دلیل پخش بی اجازه موسیقی اش در مراسم اختتامیه انتقاد کرد.

به گزارش سینماپرس، پورناظری در صفحه شخصی خود نوشت :

امشب آگاه شدم که در اختتامیه جشنواره فیلم فجر کلیپی بر روی آهنگ متن فیلم "رگ خواب" بااجرای "همایون شجریان" و آهنگسازی بنده که با استقبال بسیار مخاطبین مواجه شده بود ساخته شده بدون حتی خبر یا اجازه ما،این موضوع من رو برآن داشت تا شرحی از آنچه بر موسیقی رگ خواب در جریان داوری ها گذشت با شما درمیان بگذارم اتفاقی که تا قبل از این سوء استفاده دلیلی به بیان آن نمی دیدم.

ماجرا از این قرار است؛نامزد های جشنواره فیلم که اعلام شدند با جناب نبوی(داور جشنواره)تماس گرفتم جویا بشم ضعف کار رو در کجا دیدن که جزو انتخاباشون نبود که جواب دادن کجایی سهراب؟ دیروز در جمع داور ها ١٠ بار با شما(شماره قبلی بنده)تماس گرفتیم، کار شما نظر داور ها رو جلب کرده بود ولی چون در تیتراژ پایان نوشته شده بود گروه آهنگسازی ما گیج شدیم که کی آهنگساز اصلی هست ؟که من پرسیدم مگه اسم من رو در تیتراژ اول و آخر به عنوان آهنگساز ندیدین؟ مگر اسم کار گردان ،فیلم بردار و... در تیتراژ ابتدایی هر فیلم نیست و در انتها نام گروه های کار گردانی و... که با سکوت ایشون وگفتن اینکه دیگه گذشته و شما آرتیست هستین بهتره بگذرین مواجه شدم

تا امروز هم دلیلی ندیدم که بازگو کنم چون قطعا شان گروه ما از کارگردان و خواننده تا همه عوامل با این جوایز و... هم سطح نیست اما با دیدن سوء استفاده بدون اجازه از کارم در اختتامیه بهتر بود که با شما در میان بگذارم!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.