شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

جدیدترین تصاویر از سریالی با ۳ کارگردان مشترک

فارس: سریال «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی مشترک راما قویدل، احمد معظمی و نوید میهن دوست این روزها مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد.

ضبط سریال «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی مشترک راما قویدل، احمد معظمی و نوید میهن دوست این روزها راحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد.

 
تاکنون بخش‌های مربوط به بازی سارا و فرهاد (مجری‌های داخل استودیو) با بازی حدیثه تهرانی و مجید واشقانی در استودیو ضبط شده است و این روزها گروه تولید در خانه این دو شخصیت اصلی در محدوده غرب تهران و میرداماد خانه پدری سارا مشغول به ضبط هستند.

جدیدترین تصاویر از سریالی با 3 کارگردان مشترک
همچنین تمامی قسمت‌های این سریال ضبط شده است و فقط بخش‌های مربوط به مجری خانم و آقا باقی مانده است و  ۱۸ قسمت از این سریال نیز به طور کامل تدوین و صداگذاری شده است.
 
دکور بخش استودیوی این سریال در مجتمع رسانه‌ای عصر ساخته شده و آماده کردن دکور در حدود یک ماه زمان برده است. در «دیوار شیشه ای» کاراکترهای مهمان قصه خود را در استودیو به عنوان یک خاطره و بخشی از زندگی شان تعریف می‌کنند.

جدیدترین تصاویر از سریالی با 3 کارگردان مشترک
«دیوار شیشه‌ای» به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند.  
 
صبا کمالی، سیامک احصایی، مریم سرمدی، مالک سراج، نازنین کریمی در اپیزود اول، روشنک عجمیان شهناز شهبازی، مهسا هاشمی، علیرام نورایی، محمد ساربان، فرهاد قائمی مهدوی، فرزین صابونی، ارسطو خوش رزم، طوفان مهردادیان، مجید رحمتی، لیلا رحیمی، لیلا بی پروا، محمدرضا هدایتی، سولماز غنی، پارسا قره خانلو و ... بازیگران اپیزودهای مختلف این مجموعه هستند.

جدیدترین تصاویر از سریالی با 3 کارگردان مشترک
مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه‌ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی به رشته تحریر درآمده  و با کارگردانی احمد معظمی، نوید میهن دوست و راما قویدل و  تهیه کنندگی اکبر تحویلیان تولید می‌شود.

جدیدترین تصاویر از سریالی با 3 کارگردان مشترک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.