شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

اشکان خطیبی از مدیریت پردیس چارسو کناره‌گیری کرد

اشکان خطیبی در نشست خبری جشنواره هنر ضدخشونت و افراط گری

سینماپرس: اشکان خطیبی علت استعفایش از مدیریت پردیس چارسو را دلایل شخصی عنوان کرد.

به گزارش سینماپرس،‌ اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در اینستاگرام از کناره‌گیری خود  از مدیریت پردیس سینمایی چارسو خبر داد.

اشکان خطیبی در متن استعفای خود نوشت:

«به نام خداوند راستی

پس از گذشت کمتر از دو سال از انتصابم به عنوان مدیر پردیس نوپای چارسو علیرغم گمانه زنی های اولیه مبنی بر عدم توفیق این پردیس در جذب مخاطب به دلیل واقع شدن در منطقه ای تجاری در مرکز شهر تهران،به لطف خدا، همراهی همکارانم در مجموعه و برنامه ریزی مدون مبنی بر جذب مخاطب فهیم به کمک برنامه هایی فراتر از اکران معمول و موظفِ فیلم ها،امروز پردیس چارسو به عنوان یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین پردیس های سینمایی ایران و کاخ جشنواره های مهمی چون سینما حقیقت،فیلم کوتاه تهران و جشنواره جهانی فجر شناخته می شود.

طراحی یک روش کاری و اجرایی نظام مند،تربیت کادر اجرایی کم خطا،استفاده از ظرفیت های بالقوه ی مجموعه برای برگزاری نمایشگاه های نقاشی و عکس،تئاتر،کنسرت ،شب های ادبیات،نقد فیلم و... از جمله اهدافی بود که از ابتدای امر بر خودم تکلیف کردم و خوشبختانه همه ی این امور محقق شدند.

امروز در تاریخ ٢٣ بهمن ٩٥ و پس از اتمام سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر،تصمیم به قطع همکاری با مجموعه چارسو را به دلایل شخصی اعلام می کنم.

ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و تعامل سازمان امور سینمایی،اداره کل سینمای حرفه ای و موسسه سینماشهر،ازخداوند متعال برای مجموعه چارسو آرزوی موفقیت،استمرار درک مخاطب هنری،نظم و مشتری مداری دارم.
باقی بقایتان
اشکان خطیبی
٢٣ بهمن 95 »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.