سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

بهروز افخمی و احمدرضا درویش در جمع داوران جشنواره فیلم ۱۰۰

داوران جشنواره فیلم 100

سینماپرس: هیات داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با اعلام این خبر اسامی این هیات را به ترتیب معرفی کرد: احمدرضا درویش، بهروز افخمی، هادی مقدم‌دوست، حبیب احمدزاده، محمدرضا خردمندان

برپایه این خبر، ۱۴۱ اثر به دو بخش اصلی (مسابقه ملی) و مسیر تجربه شامل ۱۰۶ اثر در بخش اصلی و ۳۵ اثر در بخش مسیر تجربه به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای راه یافتند. این آثار از میان ۱۱۷۹ اثر در بخش اصلی و ۵۶۵ اثر در بخش مسیر تجربه انتخاب شدند.

در این خبر یادآور شد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب بخش‌های «مسابقه سینمای۱۰۰ ثانیه‌ای ایران» شامل دو بخش «اصلی» و «در مسیر تجربه» در زمینه‌های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای ۱۰۰ ثانیه‌ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی طراحی شده و در این دوره در سه محور موضوعی «اخلاق و سبک زندگی»، «اخلاق و فرهنگ کار»، «اخلاق و اقتصاد مقاومتی» برنامه‌ریزی شده و فیلم‌ها باید ملهم از این سه محور کلی تولید شده باشند.

شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و به دبیری علی قربانی طی روزهای ۴ تا ۶ اسفندماه در تهران و در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.