چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

فصل پنجم «خانه پوشالی» با سه ماه تاخیر می‌آید

سریال خانه پوشالی

آی سینما: با توجه به تغییر و تحولاتی که در پی نتیجه انتخابات اخیر امریکا و روی کار آمدن دونالد ترامپ در تاریخ سیاسی این کشور در حال رخ دادن است، این احتمال وجود دارد تیم سازنده تصمیم به ایجاد تغییراتی در خط اصلی داستان گرفته باشند

در شرایطی که این روزها همه نگاه‌ها به واشنگتن دی. سی. و کاخ سفید معطوف شده است، شبکه «نتفلیکس» از به تعویق افتادن زمان پخش فصل پنجم «خانه پوشالی» خبر داد. سال‌های گذشته، سریال پرطرفدار شبکه آنلاین نتفلیکس معمولا از ماه فوریه در دسترس کاربران قرار می‌گرفت اما این‌بار تاخیر غیرمنتظره‌ای در تاریخ پخش فصل جدید پیش آمده است.

فصل پنجم «خانه پوشالی» با سه ماه تاخیر می‌آیدفصل پنجم «خانه پوشالی» با سه ماه تاخیر می‌آیدفصل پنجم «خانه پوشالی» با سه ماه تاخیر می‌آید


طبق اعلام سازندگان، با اضافه شدن دو بازیگر جدید – پاتریشیا کلارکسن و کمپبل اسکات – به تیم ستاره‌های ثابت سریال شامل کوین اسپیسی و رابین رایت، فصل پنجم از 30 مه (نهم خرداد 96) به نمایش درمی‌آید.


در پایان فصل چهارم، بو ویلیمن خالق اصلی نسخه امریکایی سریال انصراف خود را از ساخت دنباله‌های بعدی «خانه پوشالی» اعلام کرد. به این ترتیب، نویسندگان ارشد سریال شامل ملیسا جیمز گیبسن و فرانک پوگلی‌یزی، کار نگارش سناریوی فصل پنجم را به تنهایی از سر گرفتند.

به گزارش آی سینما، با توجه به تغییر و تحولاتی که در پی نتیجه انتخابات اخیر امریکا و روی کار آمدن دونالد ترامپ در تاریخ سیاسی این کشور در حال رخ دادن است، این احتمال وجود دارد تیم سازنده تصمیم به ایجاد تغییراتی در خط اصلی داستان گرفته باشند و به همین دلیل، تاریخ پخش سریال به تعویق افتاده باشد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.