جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

سینماپرس و گزارشی از گیشه فیلم های در حال اکران

آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده/ «خوب، بد، جلف» دو روزه ۳۰۰ میلیون تومان فروخت

خوب بد جلف

سینماپرس: فیلم «خوب، بد، جلف» به عنوان اولین فیلم اکران نوروزی سال ۹۶ در دو روز ابتدایی نمایش خود حدود ۳۰۰ میلیون تومان در تهران فروخت.

به گزارش سینماپرس، «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن که اولین روز اکرانش بود، ۱۰۵ میلیون تومان و شب گذشته هم ۱۹۰ میلیون تومان در تهران فروش داشت.

اکران این فیلم در سینماهای چند شهرستان هم شروع شده که به زودی تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد اما با همین تعداد فعلی هم ۸۵ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته‌ایم.

«خوب، بد، جلف» فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری در سال ۱۳۹۴ است. پژمان جمشیدی، حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، بیژن امکانیان، سام درخشانی، امیر مهدی ژوله، آزاده صمدی، علی اوجی، نیوشا ضیغمی، محراب قاسم‌خانی و پیمان قاسم‌خانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به علی تبریزی، مدیر فیلمبرداری؛ عبدالله اسکندری، طراح گریم؛ پیام اسکندری، طراح صحنه؛ زینب نصرالهی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز و رضا کریمی، مدیر تولید اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده است؛ «یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه‌کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.»

یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران‌شده در سینماها «ماحی» به کارگردانی داود خیام و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که علاوه بر تهران فعلا در چند شهرستان محدود هم اکران می‌شود.

این فیلم در دو روز ابتدایی نمایش خود ۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فروش فیلم «سلام بمبئی» به ۱۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در کشور رسیده و فیلم «هفت‌ماهگی» نیز تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته است.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۰
    0 0
    چرا بعد یک هفته از اکران فیلم «جشن تولد» فروش این فیلم اعلام نمی شود؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.