جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

اکران «ماجرای نیمروز» در نوروز ۹۶ قطعی شد

جواد عزتی در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز

سینماپرس: فیلم "ماجرای نیمروز" ساخته محمدحسین مهدویان یکی از فیلم‌هایی است که به طور حتم در اکران‌های نوروز قرار دارد و در این ایام به نمایش عمومی در خواهد آمد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی دوشنبه ۲۵ بهمن ماه از تقاضای ۱۲ فیلم برای اکران در ایام نوروز خبر داد، ۱۲ فیلمی که از میان آنها «خوب، بد، جلف» از چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه در سینماهای کشور اکران شد.

فیلم بعدی که اکران آن در نوروز ۹۶ به قطعیت رسیده است، «ماجرای نیمروز» محمدحسین مهدویان است، فیلمی با موضوع ترورهای منافقین در دهه ۶۰ که همانند «ایستاده در غبار» فیلم اول این کارگردان، در زمان اکران در جشنواره فیلم فجر سی و پنجم با استقبال بسیار بالای اهالی رسانه و منتقدان و از سوی دیگر مردم قرار گرفت.

مهدویان توانست در این دوره از جشنواره فیلم فجر نیز همانند سی و چهارمین دوره جشنواره، ۵ سیمرغ را برای «ماجرای نیمروز» به دست آورد، فیلمی که با روایتی مستندگونه ولی در قالب سینمایی به خوبی توانسته وقایع دهه ۶۰ را برای مخاطبان به ویژه نسل جوان به نمایش بگذارد.

همچنین «ماجرای نیمروز» اولین فیلمی است روز گذشته در حرم مطهر رضوی، اکران شد و محمود رضوی، تهیه کننده فیلم سیمرغ های خود را به گنجینه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟»

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند

* نسیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.