شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

خبر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده نمایندگان ملت برای فجر/ ایوبی باید برود!

مجلس شورای اسلامی*

سینماپرس: به رغم اظهارات برخی نمایندگان مبنی بر تراکم‌کار و دو شیفته بودن نمایندگان ملت، رئیس کمیسیون فرهنگی از برگزاری جلسه فوق العاده در خصوص حواشی جشنواره فیلم فجر با حضور رئیس سازمان سینمایی و دبیر جشنواره در همین هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی که این هفته برگزار می شود مسائلی همچون حضور داوران دوتابعیتی و عدم اعطای جوایز به فیلم‌های برتر که از جمله فیلم‌های ارزشی جشنواره بودند، بررسی می شود.

جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حجت الله ایوبی و محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر قرار بود هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی برگزار شود که برخی نمایندگان از لغو این جلسه به دلیل تراکم کاری نمایندگان خبر داده بودند که برخی شنیده ها نیز عدم برگزاری این جلسه را عدم حضور ایوبی عنوان کرده بودند.

برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حواشی بسیاری برگزار گردید که با نارضایتی سینماگران و رسانه ها همراه شد تا جایی که وزیر ارشاد از تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی این موضوع خبر داد و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز از برگزاری جلسه ای با حضور منتقدان و رئیس سازمان سینمایی و بررسی عوامل این نارضایتی ها خبر داده بود.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۳
    0 0
    آقای ایوبی برای مدیریت بیمارگونه سینمای کشور آنقدر شرط وشرایط درست کرده واین فضا را آنقدر بی صاحب دیده بعید است برود ضمن آنکه ایشان باید دست از یقه پاره پاره سینما بردارد فقط شفاف سازی نماید مدیران وی در سینمای جوان مرکز گسترش وفارابی موسسه رسانه های تصویری سینما شهر کارهایی کردند که باید بطور شفاف به اصحاب سینما پاسخ روشن ارایه نمایند دست قانون در تمام این مراکز بسته است کسی هم ادعا ندارد واین موضوع عامل فسادهای سرپوشیده واتفاقات گوناگون بوده است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.