دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

«دورهمی» و «خندوانه» میهمان نوروزی می‌شوند؟ +عکس

خندوانه-رامبد جوان

میزان: تلویزیون برای نوروز 1396 برای مخاطبانش برنامه های مختلفی را تدراک دیده که در گزارش زیر به وضعیت کنونی این برنامه ها می پردازیم.

در طول سال تعدادی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون در فاصله های زمانی مختلف با یک توقف کوتاه مدت در پخش ، تلاش می کنند در فضای برنامه های خود تنوعی به خرج دهند تا مخاطب از روند تکراری آثار آن ها خسته نشود.


بدون شک ، تنوع در یک برنامه تلویزیونی بدون بهره گرفتن از ابتکار امکان پذیر نیست و درجه خلاقیت برنامه ساز است که در مواردی می تواند آمار جذب شدن با جذب نشدن مخاطبان به یک برنامه را تعیین کند.

در حالی که زمان زیادی تا نوروز سال 1396 باقی مانده ، باید دید دست اندرکاران برنامه های پرمخاطبی همچون "دورهمی" ، "خندوانه" و دیگر برنامه های سیما چه چیزی را برای بینندگان خود در نوروز 1396 تدارک دیده اند.

برنامه "دورهمی"

برنامه تلویزیونی "دورهمی" که چندی پیش و در یک خبر نادرست از تولید آن برای نوروز 96 سخن گفته شده بود، هم اکنون در شرایطی نامشخص به سر می برد.
 
 دورهمی

هاشم رضایت تهیه کننده برنامه "دورهمی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هنوز مشخص نیست که سری جدید "دورهمی" را چه زمانی جلوی دوربین می بریم.

وی ادامه داد: همچنین این که آیا "دورهمی" نوروز 1396 پخش می شود یا خیر، نیز مشخص نشده است.

رضایت خاطرنشان کرد: درخصوص حضور بازیگران در سری جدید برنامه "دورهمی" و موارد مربوط به پخش شدن یا پخش نشدن این برنامه نیز تا پایان هفته جاری تصمیم گیری می شود.

برنامه "خندوانه"

قرار داد برنامه تلویزیونی "خندوانه" با شبکه نسیم تا پایان تابستان 1396 ادامه دارد اما با این حال هنوز مشخص نیست که "خندوانه" در نوروز سال جدید میهمان مخاطبان تلویزیون بشود یا خیر!
 
 خندوانه

"خندوانه" از یکشنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت 23:00 با اجرای رامبد جوان روی آنتن شبکه نسیم می رود.

این برنامه بخش های مختلفی همچون حضور کمدین ها ، خواندن سرود دسته جمعی و گفت و گو با میهمان دارد و با حضور تعدادی از مردم در محل استودیوی "خندوانه" تولید می شود.

مجموعه "محله گل وبلبل"

مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل"  نیز که هر شب ساعت 18:55 میهمان مخاطبان شبکه دو سیما می شود ، برای نوروز تدارک ویژه ای برای بیننده های تلویزیون دیده است.

قرار است در سری جدید "محله گل و بلبل" بازیگران میهمان به مجموعه اضافه شوند و در مدت 15 قسمت ویژه نوروز در این اثر  حضور داشته باشند.
 گل و بلبل

در "محله گل و بلبل" داریوش فرضیایی، عمو پوررنگ بچه های ایران زمین نقش اصلی را بر عهده دارد و زندگی او در ارتباط با خانواده، محیط کار و همسایگانش در محله ای با عنوان "گل و بلبل" به تصویر کشیده می شود.

برنامه " کودک شو"

"کودک شو" عنوان مسابقه ای است که در قابی نو ،‌تعامل بین کودکان و خانواده هایشان را در پروژه ای گسترده به تصویر می کشد.
 کودک شو

این برنامه پس از طی کردن تمام مراحل پیش تولید، به زودی با اجرای پژمان بازغی جلوی دوربین شبکه نسیم می رود.

این برنامه با حضورکودکان سه تا پنج سال و والدین آن ها ، هنرمندان عرصه موسیقی ، تلویزیون و سینما در 90 قسمت تولید می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.