دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

اولین مصاحبه آنجلینا جولی پس از طلاق جنجالی

برد پیت و آنجلینا جولی

جام جم آنلاین: در حالی که حدود سه ماه از تصمیم جنجالی و پر سر و صدای آنجلینا جولی برای جدایی از براد پیت دیگر هنرپیشه سرشناس هالیوود می گذرد او در گفت و گویی اینبار با صراحت بیشتری درباره طلاق خود صحبت می کند.

آنجلینا جولی بالاخره برای نخستین بار درباره طلاقش از براد پیت صریحا صحبت کرد. او می گوید: «ما برای همیشه یک خانواده باقی می مانیم.»


به گزارش دیلی تلگراف ، جولی تاکید می کند که دوران جدایی از براد پیت آن هم دو سال پس از ازدواج برای او دوران بسیار سختی بوده است.

این هنرپیشه و کارگردان 41 ساله که با BBC گفت و گو می کرد اظهار داشت: خیلی دوران سختی بود. اما ما یک خانواده ایم و خانواده باقی می مانیم. ما این زمان را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در برابر این اتفاق خانواده ای قدرتمند باشیم.»

پس از اینکه این زوج مشهور اواخر سال گذشته میلادی از یکدیگر جدا شدند حضانت هر شش فرزند مشترک به جولی رسید.

جولی در پاسخ به این پرسش که چگونه با طلاق خود کنار آمد گفت: «بسیاری از مردم در چنین موقعیتی قرار گرفته اند. نه فقط من که کل خانواده دوران بسیار دشواری را گذراند. اکنون تمرکز من برای فرزندانم است و اینکه چگونه آنها این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارند. همان طور که گفتم ما برای همیشه یک خانواده باقی می مانیم و همین اعتقاد باعث شد تا من با این اتفاق تلخ کنار بیایم. من در حال مواجهه با این موضوع هستم که جدایی من از براد باعث قوی تر شدن خانواده شود !»

آنجلینا جولی در حالی این حرف ها را به زبان آورد که به همراه شش فرزندش در کامبوج به سر می برد تا در مراسم افتتاحیه اکران فیلم جدیدش یعنی "آنها اول پدرم را کشتند" شرکت کند، فیلمی که خود او کارگردانی کرده و درباره نسل کشی در کشور کامبوج است و در واقع در راستای حقوق بشر ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.