سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

سریالی که سه بار در مرحله ضبط متوقف شده! +تصاویر

فارس: سریال «نفس» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان این روزها در لوکیشنی که فضای بیمارستان را تداعی می‌کند مقابل دوربین رفته است.

سریال «نفس» به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان این روزها در لوکیشنی که فضای بیمارستان را تداعی می‌کند مقابل دوربین رفته است.


این سریال که علیرغم خبرهای موجود به دهه فجر امسال نرسید، تاکنون سه بار در مرحله ضبط متوقف شده است. 
 نفس

اولین بار که ضبط این سریال متوقف شد، سامان به دلیل عدم توانایی تهیه کننده کار را تعطیل کرد. بعد از آن قرار شد تا آقای نصیری نیا عملا کار تهیه کنندگی را به عهده بگیرد که تا حالا به خوبی این کار را انجام داده است. اما از آنجایی که سند مالی کار به اسم آنها است، همچنان مانع پیشبرد کار هستند.

همچنین آبان ماه تصویربرداری این سریال از نیمه گذشته بود و پژمان جمشیدی آخرین بازیگری است که تا این لحظه به پروژه پیوسته است. 
 نفس

«نفس» پس از سریال‌هایی چون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» سه گانه جلیل سامان را کامل می کند و یک درام پیچیده است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می دهد.

داستان این سریال درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود.. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای  را پشت سرمی گذارد.

از جمله لوکیشن‌های این سریال می‌توان به روستای وردیج، خیابان ایتالیا و منطقه کلاک در کرج اشاره کرد.

برخی شخصیت‌هایی که مخاطبانِ آثارِ این کارگردان آنها را در ساخته‌های قبلی او همچون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» شناخته‌اند، در «نفس» نیز حضور دارند. از جمله شخصیت سیدحسن؛ روحانی که ایفای نقش او را هدایت هاشمی برعهده داشت و او با همین کاراکتر در سریال «نفس» نیز حضور دارد.

 

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، رامین راستاد و خسرو شهراز بازیگران «نفس» هستند.

عوامل اصلی این سریال عبارتند از مدیر تولید: رضا نصیری نیا، تهیه کننده: احمد کاشانچی، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و لباس بابک کریمی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، تدوینگر: حسن حسندوست، نیما حسندوست، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، مسئول جلوه های ویژه رایانه ای: هادی اسلامی، عکاس: حسن شجاعی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

مجری طرح این سریال موسسه فرهنگی هنری تندیس فیلم ملک است و در گروه فیلم و سریال شبکه سه تهیه و تولید می‌شود.

سریال «نفس» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.