چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

با پایان مهلت ثبت آثار

۴۱ هزار اثر به جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت رسید!

فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

سینماپرس: مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت اول اسفندماهبه پایان رسید و ۱۱۰۱۰ متقاضی موفق به ثبت نام در این رویداد فرهنگیشدند.

به گزارش سینماپرس، با پایان مهلت ثبت نام برای حضور در این جشنواره ۴۱۴۰۰ اثر در سامانه جشنوارهاین رویداد فرهنگی ثبت شد. با توجه به فراخوان هشتین جشنواره در ایندوه دانشجویان سراسر کشور با موضوع سلامت و همچنین کارکنان،اساتید و جامعه پزشکی می توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

۷۸۹۸ دانشجوی علوم پزشکی، ۲۷۷ نفر دانشجویان وزارت علوم، ۱۲۲ نفر ازدانشگاه آزاد اسلامی، ۱۵۵ نفر از اساتید و ۲۵۵۸ نفر از کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور موفق به ثبت اثر در بزرگترین رویدادفرهنگی مؤسسات آموزش عالی کشور شدند. همچنین در میان آثار رسیده دربخش هنرهای تجسمی رشته عکس با ثبت بیش از ۱۹ هزار اثر رکورددار بودهو در بخش ادبی نیز شعر کلاسیک با ثبت بیش از ۲۶۰۰ اثر پیشتاز اینبخش بوده است. در بخش تئاتر نیز شاهد حضور بیش از ۱۵۰ اثر با موضوعآزاد و سلامت در این دوره از جشنواره خواهیم بود. در بخش فیلم نیز، فیلمکوتاه با ۳۵۰ اثر رسیده بیشترین سهم آثار این بخش را به خود اختصاصداده است. در بخش موسیقی نیز خوانندگی پاپ با ۱۰۰ اثر رسیده.

مرحله اولیه انتخاب آثار جشنواره هشتم از هفته اول اسفند آغاز و  تا ۲۰ اسفندماه نتایج اولیه آن اعلام خواهد شد. دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگیوزارت بهداشت در تهران، میدان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از چهارراه طالقانی،‌نبش کوچه گیلان، پلاک ۱۶۰۵ واقع است. تلفن‌های دبیرخانه برای برقراریتماس عبارتند از: ۸۸۹۴۶۹۱۷-۰۲۱ و ۸۸۹۴۶۹۱۶-۰۲۱

مخاطبان جشنواره می‌توانند برای اطلاع از اخبار به سایتwww.festivalf.ir و کانال تلگرام @Radanews  مراجعه کنند. هشتمینجشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهایتجسمی و موسیقی ۲۵ فروردین تا اول اردیبهشت ماه ٩٦ در تهران برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.