چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

حضور بازیگران آفریقایی در فیلم ایرانی «ماداگاسکار»

مهر: منصور سهراب پور تهیه کننده «ماداگاسکار» از آغاز پیش تولید این فیلم سینمایی در آفریقا خبر داد.

منصور سهراب‌پور تهیه کننده سینما  درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «ماداگاسکار» گفت: نگارش فیلمنامه این اثر به پایان رسیده است اما هنوز موفق به پیدا کردن کارگردانی برای ساخت آن نشدیم البته ما در حال مذاکره با چند نفر برای این کار هستیم و به زودی و در سال ۹۵ کارگردان فیلم انتخاب می شود.


وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از فیلمبرداری این اثر در سه کشور آفریقایی انجام می شود، بیان کرد: با توجه به اینکه برخی اشتراکات فرهنگی بین ایران و آفریقا وجود دارد ما تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم و به این اشتراکات نیز در فیلم اشاره می شود. البته باید بگویم که پیش از این هم بدین شکل فیلمی در آفریقا ساخته نشده و این موضوع یکی دیگر از دلایل انتخاب آفریقا برای ساخت اثر بود زیرا قصه این فیلم به گونه ای است که در همه جا می تواند اتفاق بیفتد.

سهراب پورعنوان کرد: «ماداگاسکار» فضایی کمدی دارد و کاملا در بخش خصوصی ساخته می شود، به همین ترتیب ما هیچ سرمایه گذار خارجی نداریم و حتی هنوز با هیچ اسپانسر خارجی هم قرارداد نبسته ایم. این را هم باید بگویم که بعد از ساخت در نظر داریم این فیلم را در آفریقا و ایران و کشورهای خاورمیانه به نمایش بگذاریم.

این تهیه کننده ادامه داد: با توجه به اینکه فضای قصه «ماداگاسکار» بستگی چندانی به فصل خاصی ندارد هرزمان که موفق به کسب پروانه ساخت شویم فیلمبرداری آن را آغاز می کنیم زیرا ما بخشی از پیش تولید را انجام داده ایم و سفرهایی برای بازبینی فضاهای فیلمبرداری به آفریقا داشته ایم.

سهراب پور بیان کرد: «ماداگاسکار» ترکیبی از بازیگران شناخته شده ایرانی، آفریقایی و یک کشور ثالث است که هنوز این کشور را انتخاب نکرده ایم. البته ما برای این امر در حال مذاکره هستیم.

این تهیه کننده در پایان با بیان اینکه فیلمبرداری این فیلم در سه کشور آفریقایی انجام می شود، اظهار کرد: فیلمبرداری در چند کشور کار بسیار سخت و در عین حال دلچسب است و این موضوع شیرینی دارد که باعث می شود گروه به به ضبط در خارج از کشور بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.