چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

در جلسه دست اندرکاران «ثریا» با مدیران صداوسیما چه گذشت؟

برنامه ثریا

کیهان: برنامه «ثریا» پس از دو ماه توقیف، با برخی تغییرات از امشب بار دیگر پخش خود را از سر می‌گیرد.

برنامه «ثریا» که با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران حدود پنج سال بود که هر چهارشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می‌رفت، به دلیل طرح مسائل چالشی و انتقادی نسبت به مدیریت کشور و با فشار و محدودسازی مسئولان دولت، مدتی از پخش باز ماند. اما این برنامه از امشب، چهارشنبه چهارم اسفند 95 بار دیگر، با حفظ رویکرد انقلابی و اعمال برخی تغییرات و محدودیت‌ها به آنتن سیما بر می‌گردد.محسن مقصودی، تهیه‌کننده و مجری برنامه «ثریا» در گفت وگو با خبرنگار کیهان اظهار داشت: برنامه امشب با موضوع فناوری فضایی و چالش‌های پیش رو و پیشرفت‌های این حوزه با حضور رئیس‌سازمان فضایی کشور پخش خواهد شد.

وی درباره تغییرات برنامه «ثریا» نسبت به گذشته نیز گفت: اگرچه برنامه با شرایط جدید و محدودیت در انتخاب موضوع روی آنتن می‌رود، اما سعی ما این است که رویکرد انقلابی و کارشناسانه برنامه را تداوم ببخشیم.
تهیه‌کننده «ثریا» همچنین در پاسخ به این سؤال که در جلسات دست‌اندرکاران این برنامه با مدیران سیما چه گذشت هم بیان کرد: به توافقاتی رسیدیم و قرار شد که برنامه پخش شود، به نظرم رسان‌های شدن جزییات مطرح شده در این جلسات چندان ضرورتی ندارد، مهم بازگشت برنامه ثریاست. امیدوارم با گذشت زمان این محدودیتها هم با مساعدت مدیران سازمان برطرف شود.مقصودی در پایان بار دیگر از حمایت‌های مردم و همچنین آن دسته از فعالان فرهنگی و رسانه‌هایی مثل «کیهان» که با پی‌گیری‌های خود، به بازگشت برنامه «ثریا» کمک کردند، تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.