جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

آخرین آمار فروش فیلم های در حال اکران/ «خوب بدجلف» از ۱ میلیارد و نیم عبور کرد

خوب بد جلف

سینماپرس: از چهارشنبه (۴اسفندماه) فیلم «هلن» به اکران سینماها اضافه شد. فیلمی با موضوع اجتماعی و درباره مسایل دختر در جامعه توسط اکبر ثقفی روایت شده است.

فیلم «وارونگی» به فروش ۸۹۰ میلیون تومان دست یافت و فیلم «مشکل گیتی» نیز در سینماهای شهرستان همچنان به نمایش خود ادامه می دهد این فیلم به فروش ۱ میلیارد تومان رسید. 

فیلم «هفت ماهگی» به فروش ۲ میلیاردو ۷۵۰ تومان رسیده است و «سلام بمبئی» نیز به فروش ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نائل شده است. 

فروش فیلم «خوب بد جلف» با اقبال خوبی مواجه شده است و در تهران با داشتن ۲۸ سالن سینمابه فروش ۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان رسید. این فیلم در شهرستان ۵۳ سالن در اختیار دارد که سالن های آن رو به افزایش است . این فیلم به فروش ۴۵۰ میلیون تومان در شهرستان رسید. در کل فروش فیلم به فروش ۱ میلیارد و  ۷۳۵ میلیون تومان رسید. این فیلم شب گذشته در پردیس های آزادی، کورش، ملت، فرهنگ، زندگی، اریکه و ماندانا به سانس فوق العاده رسید.

دفتر پخش قاب آسمان فروش فیلم «ماحی» را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فروش فیلم «مبارک» در روز چهارشنبه ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و روز پنج شنبه ۴۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که فروش فیلم به رقم تقریبی ۲۸۵میلیون تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.