شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

کمدین معروف: در فیلم‌ها کمتر هندی برقصیم! +عکس

ایلنا: غفوریان می‌گوید: کارگردان‌های کمدی‌ساز اگر در جریان رقابت قرار بگیرند، فیلم‌های خوبی می‌سازند. چه بهتر با فیلم‌های خوب گیشه را بدست بیاورند. و چه بهتر که سلیقه مردم را ببریم بالا تا در فیلم‌هایمان کمتر هندی برقصیم.

مهران غفوریان (کمدین؛ بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما)؛ جشنواره مستقل کمدی را نیاز جامعه سینمایی ایران می‌داند و معتقد است حق مطلب در جشنواره فیلم فجر برای سینمای کمدی ادا نمی‌شود.


غفوریان درباره فیلم‌های جشنواره فیلم فجر نیز گفت: در میان فیلم‌های نمایش داده شده در جشنواره امسال؛ من فقط فیلم نگار را دیدم. چون سر فیلمبرداری سریال همسایه‌ها بودم فرصت دیدن دیگر فیلم‌های جشنواره را پیدا نکردم اما فیلم نگار که کار رامبد جوان بود را خیلی پسندیدم. بازی نگار جواهریان هم در فیلم بسیار خوب بود.
 مهران غفوریان


بازیگر فیلم پنجاه کیلو آلبالو راه یافتن دو فیلم کمدی به بخش مسابقه جشنواره امسال را اتفاق تازه‌ای دانست و گفت: خیلی خوشحال شدم که دو فیلم کمدی به بخش مسابقه راه یافته بود. سینمای ایران باید به سمت امید دادن به مردم پیش برود چون انسان به امید زنده است.

کارگردان زیر آسمان شهر درباره نوع نگاه جشنواره فجر به فیلم‌های کمدی گفت: فیلم‌های کمدی خود نیازمند یک جشنواره مستقل هستند زیرا هم تعداد آنها رو به افزایش است و هم درقبال فیلم‌های ژانرهای دیگر؛ حق آنها ادا نمی‌شود. وقتی هم فضایی برای جدی گرفتن فیلم‌های کمدی در جشنواره وجود نداشته باشد؛ این سینما مسلما آثار خوب و قابل رقابتی تولید نمی‌کند.

وی افزود: کارگردان‌های کمدی‌ساز اگر در جریان رقابت قرار بگیرند، فیلم‌های خوبی می‌سازند درغیر این صورت به دنبال گیشه می‌روند که همیشه آن را دارند. پس چه بهتر با فیلم‌های خوب این گیشه را بدست بیاورند. بهتر است با بالا بردن سلیقه مردم صاحب گیشه شویم و در فیلم‌هایمان کمتر هندی برقصیم.

مهران غفوریان هنوز ساخت سریال همسایه‌ها را برای شبکه نسیم ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.