شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

با نام «تراژدی اسبی که ایستاد»

کتاب کارگردان سریال «آرام می گیریم» منتشر شد

کتاب تراژدی اسبی که ایستاد

سینماپرس: رمان «تراژدی اسبی که ایستاد» به قلم روح الله سهرابی منتشر شد

به گزارش سینماپرس، رمان «تراژدی اسبی که ایستاد» نوشته ی روح الله سهرابی که این روزها سریال جذاب و پرمخاطب «آرام می گیریم» به کارگردانی او در حال پخش از شبکه دو سیماست منتشر و روانه بازار شد.

این رمان که از آن به عنوان یکی از متفاوت ترین رمان های سال های اخیر و مهمترین اثر ادبی مولف یاد می شود، جدیدترین کتاب سهرابی پس از کتاب های "وجدان روشنفکر یا تعصب وجدان"، "تگرگ درکویر"، "سوگند سکوت"، "خاک خورشید" و ... است.

روح اله سهرابی پیشتر در خصوص این کتاب گفته بود: "پیش بینی واکنش مخاطب در خصوص این رمان برایم سخت است اما آنچه می توان حدس زد اینکه بازخوردها نسبت به این کتاب حد وسط نخواهد داشت و مخاطبینش یا کاملا همراه و یا کاملا مخالف خواهند بود. البته مطمئن هستم تعداد موافقان بسیار بیشتر خواهد بود. این رمان در بازه  زمانی حدود ده سال تألیف شده است که شرایط، فضاها و لحظه های خاصی از یک جهان جنگلی را به تصویر می کشد."

مسئولین موسسه انتشاراتی داستان معتقدند: "فضای حاکم بر رمان "تراژدی اسبی که ایستاد" فضایی کاملا بکر، عمیق و تکان دهنده است که پیشتر مخاطبین کمتر چنین رمانی را مطالعه کرده اند و بی تردید خوانندگان این رمان با یک غافلگیری محض مواجه خواهند شد."

با توجه به زبان صریح و تند سهرابی در بیان برخی مسائل اجتماعی و انسانی که در اثر سینمایی اش، «خاکستر و برف» و سریال در حال پخش «آرام می گیریم» نیز از او دیده ایم، به نظر می رسد رمان «تراژدی اسبی که ایستاد» نیز واجد چنین پرداخت و لحنی باشد.

«تراژدی اسبی که ایستاد» توسط انتشارات داستان منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.