یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

آماده کردن فرش قرمز اسکار در هوای بارانی +عکس

مهر: در حالی که فرش قرمز اسکار پهن شده اما روی آن پوشیده شده است، مسئولان در حال زدن سقف هم هستند تا در صورت بارانی شدن اوضاع، مهمانان با مشکلی روبه رو نشوند.

در حالی که احتمال هوای بارانی کم است، اما اسکار خودش را برای آماده بودن در این موقعیت مجهز می‌کند.

فرش قرمز اسکار


به گزارش هالیوود ریپورتر، در حالی که فرش قرمز اسکار پهن شده اما روی آن پوشیده شده است، مسئولان در حال زدن سقف هم هستند تا در صورت بارانی شدن اوضاع، مهمانان با مشکلی روبه رو نشوند.

در عین حال وضعیت امنیتی اطراف بلوار هالیوود بسیار تحت کنترل است و همان طور که صنعت سینما آماده می‌شود تا بزرگ‌ترین جش سالانه خود را فردا شب (یکشنبه شب- صبح بامداد دوشنبه به وقت ایران) برگزار کند، مقامات اجرایی به احتمال وقوع باران نیز فکر می‌کنند.  

هوای جنوب کالیفرنیا در روزهای اخیر بسیار متغیر بوده اما احتمال وقوع باران (تا این لحظه) کم است و احتمال می‌رود برای یکشنبه شب که مهمانان در حال ورود به هشتاد و نهمین مراسم اسکار در دالبی تیاتر هستند، باران بگیرد.

دیروز جمعه آخرین اخبار هواشناسی از احتمال وقوع ۹ درصدی باران در زمان ورود مهمانان خبر داده بود. چنین احتمالی برای مراسم سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ نیز داده شده بود.

نه پلیس لس‌آنجلس و نه مقامات آکادمی وقتی پای مسایل امنیتی به میان می‌آید در مورد جزییات صحبت نمی‌کنند اما در چند سال اخیر همواره شمار زیادی از ماموران و سگ‌های بمب یاب در محل حضور داشته‌اند.

چهره‌های امنیتی لباس شخصی نیز مثل سال‌های پیش در این جمع حضور خواهند داشت.

هشتادو نهمین مراسم اسکار به میزبانی جیمی کیمل برگزار و مستقیم از شبکه ABC پخش می‌شود. مراسم فرش قرمز از ساعت ۴ بعدازظهر (به وقت محلی) شروع و پوشش خبری داده می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.