یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

فرمانده سپاه خوزستان از «ماهور» دیدار کرد

ماهور

سینماپرس: سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان در لوکیشن فیلم سینمایی «ماهور» حضور یافت.

به گزارش سینماپرس، در دیدار سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان با عوامل فیلم «ماهور»، حمیدآخوندی تهیه کننده این فیلم، گزارشی از روند تولید فیلم ارائه کرد و در ادامه، سردار شاهورپور با اهالی روستایی که فیلمبرداری در آن جا صورت می گیرد گفتگو کرد.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان رشادت های مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس از اینکه فیلم «ماهور» در پی به تصویر کشیدن رشادت مردم عرب زبان منطقه  است ابراز خوشبختی کرد و از عوامل تولید «ماهور» خواست زنجیره به تصویرکشیدن شجاعت های مردم خوزستان را که سوابق مستند آن موجود است، ادامه دهند.

فیلم سینمایی «ماهور» در روستای بازسازی شده احمد آباد سیار در روستای عطیش از توابع شهرستان کارون ساخته می شود.

«ماهور» عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد است و علیرضا جلالی و حمید آخوندی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

بازیگرانی چون کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج در این فیلم  نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان «ماهور» آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزد.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان از مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری، ماکان رضایی پور دستیار اول کارگردان، کاوه ایمانی تدوین، شهرام خلج طراح چهره پردازی، محمد عفراوی مدیر تولید و برنامه ریزی، بهزاد آدینه طراح صحنه و مرضیه آذری به عنوان منشی صحنه نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.