سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به تهیه کنندگی محمد حسین رضوی و با محوریت فرهنگی شهروندی،

مستند -مسابقه «بومرنگ» پس از عید نوروز به شبکه ۳ می آید

مستند مسابقه«بومرنگ»

سینماپرس: مستند-مسابقه«بومرنگ» به تهیه کنندگی محمد حسین رضوی و کارگردانی احمد کشاورز به سبک واقع گرایی، در دو فاز تولید می شود. گفتنی است این مستند-مسابقه به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، پیش تولید خود را در شهر مشهد مقدس آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مستند - مسابقه «بومرنگ»  به تهیه کنندگی محمد حسین رضوی و کارگردانی احمد کشاورز به سبک واقع گرایی «رئالیتی شو» در دو فاز تولید می شود. گفتنی است این مستند-مسابقه که به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، پیش تولید خود را در شهر مشهد مقدس آغاز کرده است، برای پخش از شبکه سوم سیما در نظر گرفته شده، مستند- مسابقه «بومرنگ» که به نویسندگی و پژوهش صابر الله دادیان موضوعات شهروندی و نیز سبک زندگی ایرانی اسلامی را مد نظر قرار داده است قرار است  نیمه فروردین ماه به روی آنتن سیما برود.

مستند- مسابقه بومرنگ با توجه به مضامین فرهنگ شهروندی، موضوعاتی را تحت عناوین: پسماند، تعاملات اجتماعی، حقوق شهروندی، مضامین فرهنگی، حمل و نقل و فرهنگ ترافیکی، فضای سبز و زیباسازی مد نظر قرار داده و در نظر دارد مسابقه ای جذاب، آموزنده و اثرگذار را در بالاترین سطح برنامه سازی تلویزیونی برای شهروندان شهر مشهد و نیز همه مخاطبان سیما آماده سازد.

این مسابقه که پیش از این شرکت کنندگان خود را از طریق اعلام فراخوان عمومی مطلع ساخته است، برای مشارکت عمومی بیشتر از سوی شهروندان شهر مشهد، فراخوان خود را تا تاریخ پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه تمدید کرد.

گفتنی است در انتهای این مستند-مسابقه، ضمن تقدیر از شرکت کننده ها، جایزه نفیس چند ده میلیونی به خانواده برگزیده اهدا خواهد شد.

شرایط مکفی شرکت در مستند-مسابقه «بومرنگ» به شرح ذیل می باشد:

۱- شرکت کنندگان باید شهروند شهر مشهد مقدس بوده و ساکن این شهر باشند.

۲- حداقل تعداد افراد شرکت کننده در مسابقه ۴ نفر بوده و اعضا باید همگی متشکل از یک خانواده باشند. به طور مثال: (پدر، مادر، فرزندان) و (پدر، مادر، فرزند، عروس یا داماد) و (عروس، داماد و والدین) پذیرفته است.

۳- خانواده شرکت کننده باید به مدت ۱ هفته(در سه مرحله) تحت اختیار گروه برنامه ساز باشد.

راه های ارتباطی با مستند-مسابقه «بومرنگ»

تارنمای اینترنتی :

www.boomrangtv.ir

Instagram: https://instagram.com/boomrangtv

Telegram: https://telegram.me/boomrangtv

E-mail: boomrang.tv@gmail.com

شماره های تماس: :۰۹۱۹۵۳۴۲۹۱۶-۰۹۳۹۱۷۴۰۰۹۴

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.