سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

سازمان اوج سراغ یغما گلرویی رفت!/ پرویز پرستویی خواننده شد

مراسم بزرگداشت پرویز پرستویی

سینماپرس: پرویز پرستویی بازیگر با حمایت سازمان هنری رسانه ای «اوج» دو موزیک ویدیو را با ترانه سرایی یغما گلرویی منتشر می کند.

به گزارش سینماپرس، پرویز پرستویی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر طی تازه ترین فعالیت خود در حوزه موسیقی آنهم پس از انتشار آلبوم‌هایی چون «بابایی»، «من پرویز پرستویی» که دکلمه‌های این بازیگر را شامل می‌شد، این بار به عنوان خواننده جدیدترین آثار خود را با ترانه‌های یغما گلرویی منتشر می‌کند.

پرویز پرستویی پس از تجربه‌هایی که در سال‌های گذشته در حوزه موسیقی و دکلمه داشته، این بار با همکاری یغما گلرویی ترانه سرا اقدام به تولید آثاری در قالب تک آهنگ به همراه موزیک ویدیو در فضای اجتماعی کرده است. این آثار در آخرین مراحل تولیدی خود قرار دارند که به زودی جزئیات و اطلاعات آن منتشر خواهد شد.

پرویز پرستویی پیش از این با انتشار آثاری در قالب دکلمه همچون آلبوم «بی‌بی جان»، «عشق است» و «بابایی»، تجربیاتی را در حوزه موسیقی به دست آورد. او همچنین در آلبوم «دوستت دارم» زنده یاد ناصر عبداللهی در سال ۱۳۷۹ با این خواننده جنوبی همکاری و دکلمه داشت. پرستویی همچنین آلبوم «من یک بازیگرم» و «من پرویز پرستویی» را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی است که به صورتی فایل صوتی منتشر شده است.

یغما گلرویی ترانه‌های این دو اثر را سروده است و پس از سال ها قرار است با انتشار این آثار، بار دیگر شاهد فعالیت رسمی او باشیم.

اشکان دباغ نیز در بخش آهنگسازی و تنظیم موسیقی این پروژه حضور دارد و  نخستین قطعه آن به گفته خالقانش، پیش از عید نوروز منتشر خواهد شد که گفته می‌شود در آن به یکی از مهم ترین مباحث شهری و اجتماعی که دغدغه بسیاری از جامعه هنری نیز هست، پرداخته شده است.

 سازمان هنریرسانه‌ای «اوج» که پیشتر تجربه همکاری با پرویز پرستویی در فیلم «بادیگارد» را داشته، تهیه کننده این دو موزیک ویدیو است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.