چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

واقعیت ساخت فیلم «کیارستمی» توسط نظام پزشکی!؟

عباس کیارستمی

فارس: سازنده مستند زندگی کیارستمی با اشاره به اینکه مستند ساخته شده ارتباطی با پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی ندارد، گفت: سازمان نظام پزشکی هیچ فیلم جنجالی در این زمینه نساخته است.

اسماعیل رمضانی  در ارتباط با ساخت فیلمی با عنوان «طعم عباس» توسط سازمان نظام پزشکی تهران، اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد و فیلمی با عنوان «طعم عباس» توسط سازمان نظام پزشکی ساخته نشده است.


وی افزود: بنده به عنوان نویسنده،‌ روزنامه‌نگار و مستندساز تصمیم گرفتم مستندی از زادگاه کیارستمی در شهر میگون و محل دفن آن در لواسان سازم که به هیچ عنوان این مستند جنجالی نیست.

این مستندساز اضافه کرد: مستند مربوطه قرار است در جشنواره فجر بین‌الملل در اردیبهشت‌ ماه به یاد عباس کیارستمی ارائه شود و به هیچ عنوان ساخت فیلم مطرح نبوده و مستند مربوط به پرونده پزشکی ایشان نیز نیست.

رمضانی تاکید کرد: اسم مستندش «طعم عباس» نیست و در حال حاضر قرار بوده که اسم این مستند تنها با نام «عباس» نامگذاری کنند ولی هنوز این مساله به صورت قطعی مشخص نشده است.

گفتنی است؛ بهمن کیارستمی، پسر عباس کیارستمی صبح دیروز با انتشار مطلبی در کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام خود خبر از ساخت فیلمی با عنوان «طعم عباس» توسط سازمان نظام پزشکی تهران را داده بود و در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌ها اعلام کرده که از طریق تیم فنی فیلم «طعم عباس» مطلع شده است که سازمان نظام پزشکی قصد دارد فیلمی درمورد پدرش بسازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.