شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

«مت دیمون» برای «دیوار بزرگ چین» بدشانسی آورد!

مت دیمون

ایسنا: فیلم «دیوار بزرگ چین» بزرگترین همکاری سینمایی آمریکا و چین نتوانست عملکردی مطابق انتظار در گیشه سینماها داشته باشد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فروش بسیار ناامیدکننده 34.8 میلیون دلاری فیلم «دیوار بزرگ چین» در گیشه سینماهای آمریکا، آینده همکاری‌های سینمایی میان بزرگترین بازارهای سینمایی جهان را در هاله از ابهام قرار داده است.


این فیلم که کارگردانی آن را «ژانگ ییمو» کارگردان نامدار چینی بر عهده دارد و «مت دیمون» ستاره هالیوودی بازیگر نقش اصلی آن است به احتمال فراوان با پایان اکران جهانی خود با ضرری 75 میلیون دلاری برای سازندگان همراه خواهد بود.

در این فیلم «مت دیمون» در نقش یک سرباز کهن چینی ایفای نقش کرده که به مبارزه با موجودات شیطانی می‌پردازد و البته حضور او در نقش اول این فیلم در ابتدا با انتقاداتی همراه بود، چرا که بسیاری از چینی ها معتقد بودند نباید از یک بازیگر آمریکایی وسفید پوست در نقش یک ابرقهرمان چینی استفاده کرد.

«دیوار بزرگ چین» که با هزینه 150 میلیون دلاری ساخته شده است، تاکنون 171 میلیون دلار در سینماهای چین فروخته که رقمی ناامیدکننده برای این فیلم محسوب می‌شود و پیش‌بینی‌ می‌شود مجموع فروش جهانی این فیلم در چین، آمریکا و دیگر کشورها به رقم 320 میلیون دلار برسد و باید در نظر گرفت که میلیون‌ها دلار نیز صرف تبلیغات این فیلم شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.