شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

حمایت محسن چاوشی از یک نوجوان در آستانه اعدام

محسن چاووشی

فردا: اقدام محسن چاوشی در حمایت از یک زندانی نوجوان که محکوم به اعدام شده و درخواست او از طرفدارانش برای حمایت مالی از این زندانی بمب‌ خبری ساعات اخیر فضای مجازی بود.

حمایت محسن چاوشی از یک نوجوان در حال اعدام و انتشار آهنگی از سوی این خواننده پرطرفدار کشورمان برای تامین هزینه دیه این نوجوان اتفاق جالب توجهی بود که در فرصتی کوتاه مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

چاوشی در که اولین روزهای هفته گذشته بالاخره پس از مدت‌ها قطعه ویژه خود را با عنوان «زندان» برای برنامه خندوانه شبکه نسیم منتشر کرد؛ در آخرین روز این هفته نیز قطعه دیگری را منتشر کرد که بر خلاف اثر «زندان»، فضایی عاطفی و آرام داشت.
چاوشی همزمان با انتشار این قطعه در کانال تلگرامیش نوشت: «سهیل ٧ روز با طناب دار فاصله دارد. امشب اهنگ گلدون رو تقدیم میکنم، هرکس کار رو دانلود کرد در حد توانش مبلغی رو برای نجات سهیل واریز کنه به شماره حساب درج شده در عکس ... میدونم که شرمسارم نمیکنین.»
سهیل (نام مستعار) نوجوانی است در یکی از روستاهای کرمانشاه زندگی می‌کرده است و در 15 سالگی پس از یک نزاع با جوانی در روستایشان او را به قتل می‌رساند. حالا بیش از 5 سال است که در کانون اصلاح و تربیت به سر می‌برد و برای آزادی از مجازات نیازمند پرداخت مبلغ دیه است و محسن چاوشی نیز که پیش از این بارها مخاطبان خود را برای حضور در فعالیت‌های مردمی تشویق کرده است، همانند دفعات قبل برای این حرکت پیشقدم شد و از مخاطبانش خواست که در حدتوانشان برای رفع این مشکل دست به کار شوند.
استقبال بالای مخاطبان از این حرکت آقای خاص موسیقی پاپ را می‌توان از آمار بازدیدهای «آهنگ گلدون» نیز تشخیص داد. آهنگی که تاکنون 1.7 میلیون بار توسط مخاطبان کانال‌های تلگرامی دیده شده است و متنی که همراه با آن آمده بیش از 2 میلیون بار توسط کاربران تلگرام دست به دست شده تا ندای کمک خیرخواهانه پرطرفدارترین خواننده حال حاضر موسیقی پاپ کشورمان بیش از پیش به گوش خیرین و علاقمندان این‌گونه فعالیت‌ها برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.