دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

با تلاش فناوران حوزه بازی‌های دیجیتالی؛

نسخۀ اندرویدی بازی «سفر جنجالی» به صورت رایگان عرضه شد

بازی «سفر جنجالی»

سینماپرس: بازی اندرویدی و ماجراجویانه «سفر جنجالی» هم اکنون با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی، در دسترس عموم قرار گرفته است.

به گزارش سینماپرس، حجّت الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی ، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رسانه‌گستر بِنیسی» ضمن خبر از عرضۀ نسخۀ اندرویدی بازی دوبعدی و ارزشی «سفر جنجالی» گفت: «سفر جنجالی» عنوان رسمی‌ترین بازی دیجیتالی تولیدشده به منظور معرّفی و نهادینه‌سازی شیوه و سبک زندگی اسلامی ایرانی است که داستان آن در یک تمدّن فرضی و بسیار زیبا روی می‌دهد، تمّدنی که از روستا و شهرهایی تشکیل شده و هر یک از آن‌ها دارای اماکن متعدّدی هستند و داستان پر مخاطره‌ای در آن روی می‌دهد.
داستانی بِنیسی گفت: این محصول ارزشی پس از انتشار نسخۀ رایانه‌ای آن در عید سعید فطر سال جاری و با فاصلۀ زمانی 6 ماه از تولید و استقبال مردمی نسخه‌ رایانه‌ای، تولید گردیده و نسخۀ نمایشی آن با 10 مرحله بازی به صورت کاملاً رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: علاقه‌مندان می‌توانند نسخۀ نمایشی آن را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و با نصب آن در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند خود، از بازی لذت ببرند.
این فعال حوزه فناور با بیان اینکه «سفر جنجالی»، نخستین بازی تولیدی شرکت «رسانه‌گستر بِنیسی» برای سیستم‌عامل اندروید است، گفت: این بازی در فروشگاه‌های عرضۀ نرم‌افزارهای موبایلی مانند کافه‌بازار، مایکت، ایران‌اپس و همچنین وبگاه این بازی عرضه شده است.
بر اساس این گزارش، بازی رایانه‌ای / اندرویدی «سفر جنجالی» با تلاش جمعی از اساتید و دانش‌آموختگان حوزه و دانشگاه در شرکت «رسانه‌گستر بِنیسی» تولید شده و توانسته ضمن نامزدی بهترین بازی اندرویدی ایران در 2 جشنوارۀ «بازی مردمی عمّار» و «پویاگران انقلاب اسلامی»، به بخش داوری نهایی این جشنواره‌ها نیز راه پیدا کند.
شرکت «رسانه‌گستر بِنیسی» تاکنون موفّق به تولید و تهیّۀ‌ 3 محصول با نام‌های «عملیّات انهدام 1: نبرد فاو»، «عملیّات انهدام 2: نبرد خرّمشهر» و «سفر جنجالی» و دریافت جوایز و مقام‌های متعدّد استانی، ملّی و بین‌المللی شده است.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.