سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برگزار می‌کند؛

نشست بررسی مراحل تولید انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»

انیمیشن آخرین داستان

سینماپرس: نشست بررسی انیمیشن بلند سینمایی «آخرین داستان» با حضور اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان و دیگر عوامل فنی فیلم در روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در دهمین جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برای نخستین بار اقدام به برگزاری نشست‌هایی در رابطه با بررسی مراحل ساخت و تولید انیمیشن‌های سینمایی می‌کند. نشست بررسی و معرفی انیمیشن بلند سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر هم در پی این سلسله نشست‌ها در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود. کریستف رضاعی، آهنگساز، سعید عباسی، مدیر تولید، بابک ارجمند، سرپرست گروه متحرک‌سازی، رسول رضاعی جو، سرپرست گروه پس‌زمینه، علیرضا مالمیری، سرپرست گروه جلوه‌های ویژه، نگار صدری، سرپرست گروه کامپوزیت و آرمان رهگذر، مدیر منابع انسانی از دیگر عوامل فنی این انیمیشن سینمایی هستند که در نشست «آخرین داستان» حضور خواهند داشت و توضیحاتی در خصوص مراحل ساخت این انیمیشن ارائه خواهند داد.
انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه است که داستانی از اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می‌کند و از سال ۸۹ در استودیو هورخش در حال ساخت است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست می‌توانند روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه رأس ساعت ۱۵ به سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، محل برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران مراجعه کنند.
گفتنی است نشست مشترک آموزشی استودیو اتریشی LWZ و استودیو هورخش در رابطه با ساخت موزیک ویدیو سه شنبه ۱۷ اسفندماه راس ساعت ۱۹:۳۰ در غرفه مدرسه اینورس برگزار می شود. مارتین لورنز و مارکوس واگنر از اتریش قرار است در نشستی با اشکان رهگذر، کارگردان موزیک ویدیوهای «ایشالله» و «پگاسوس» به مقایسه نحوه ساخت موزیک ویدیو در اتریش و ایران بپردازند. ورود برای عموم علاقمندان به این نشست آموزشی آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.