چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

حضور جالب بازیگر «یوسف»(ع) در سریال حضرت موسی(ع)

مصطفی زمانی در نشست خبری فیلم سینمایی «یک روز بخصوص»

میزان: کارگردان سریال "حضرت موسی (ع) گفت: با توجه به اینکه شروع این سریال با داستان حضرت یوسف آغاز می شود و با نظر به علاقه مصطفی زمانی بر بازی در نقش حضرت یوسف ما از حضور وی در این سریال استقبال می کنیم

جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما درخصوص آخرین وضعیت سریال "حضرت موسی (ع) گفت: پروژه "حضرت موسی (ع)" در حال حاضر در مرحله پیش از پیش تولید قرار داشته و به محض جذب سرمایه پیش تولید اصلی آن آغاز خواهد شد.

 
وی با اشاره بر تاکید "مقام معظم رهبری" بابت ساخت این مجموعه افزود: این مجموعه به توصیه و تاکید "مقام معظم رهبری" باید ساخته شود و ما مصر هستیم تا پروژه با جذب سرمایه مناسب با کیفیتی بالا تولید شود.
 
این کارگردان سینما درباهر انتخاب بازیگران این سریال تصریح کرد: پروژه حضرت موسی پروژه ای بزرگ و در سطح بین الملل است و به همین واسطه تیم بازیگری این سریال تیمی متشکل از بازیگران ایرانی و خارجی خواهد بود. آنچه مسلم است بازیگر نقش حضرت موسی (ع) بدون شک بازیگری ایرانی و به احتمال فراوان از بازیگران تئاتر خواهد بود.
 
شورجه با اشاره به شروع مذاکرات با مصطفی زمانی بازیگر سریال "حضرت یوسف (ع)" گفت: مذاکراتی با مصطفی زمانی شده و از وی دعوت کردیم تا در این مجموعه به ایفای نقش بپردازد. با توجه به اینکه شروع این سریال با داستان حضرت یوسف آغاز می شود و با نظر به علاقه مصطفی زمانی بر بازی در نقش حضرت یوسف ما از حضور وی در این سریال استقبال می کنیم و خوشحالیم که این بازیگر خوب را در این پروژه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.