شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به کارگردانی حامد محمدی

فیلمبرداری «اکسیدان» تمام شد/ تدوین ادامه دارد

اکسیدان

سینماپرس: فیلمبرداری «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «اکسیدان» پس از گذشت سی و هشت جلسه در تهران به پایان رسید.

 بخشی از قصه این فیلم سینمایی در مراسم عقد بهمن با بازی امیر جعفری و شهره که شبنم مقدمی این نقش را ایفا می کند می گذرد وشاهدان عقد با عجله سعی می کنند خود را به مراسم برسانند. جواد عزتی، امیر جعفری، وحید آقاپور و رضا بهبودی از جمله بازیگرانی بودند که در سکانس پایانی فیلم مقابل دوربین رفتند.

«اکسیدان» با فیلمنامه ای از حامد محمدی در قالب کمدی دردسر های گرفتن ویزا را روایت می کند و حسن ایوبی هم اکنون مراحل تدوین این فیلم سینمایی را پشت سر می گذارد.

در خلاصه داستان «اکسیدان» آمده است: اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا اینهمه دردسر دارد، اصلا عاشق نمی شد.

جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علی استادی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، صدابردار: سعید بجنوردی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی صابری، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: مجید کریمی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، منشی صحنه: فاطمه سادات سیدی، جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار، صداگذار: بهمن اردلان، مدیر تدارکات: احمد عطایی، عکاس: مهدی دلخواسته، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیر خان، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی، تهیه کننده: منوچهر محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.