شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

خاطره جالب خانم مجری از ورودش به تلویزیون! +عکس

باشگاه خبرنگاران: برنامه سه ستاره شب گذشته به معرفی کاندیداهای برترین مجری زن تلویزیون پرداخت.

برنامه سه ستاره  شب گذشته به معرفی کاندیداهای برترین مجری زن تلویزیون پرداخت.  


این بخش  امسال برای اولین بار در جشنواره سه ستاره قرار گرفته است.  
 
کاندیداهای این بخش گیتی خامنه، ژاله صادقیان، ژیلا امیرشاهی، مهسا ملک مرزبان، مژده لواسانی، ندا ملکی، راحله امینیان و زنیب ابوطالبی هستند.

در بخش ابتدایی برنامه ژاله صادقیان و ژیلا امیر شاهی دو مجری با تجربه حضور پیدا کردند. 
 سه ستاره

 
صادقیان در پاسخ به سوال علیخانی پیرامون شروع فعالیتش گفت: قبل از به دنیا آمدن شما اجرا را شروع کردم؛ من اولین بار سال 49 پشت میکروفن رادیو قرار گرفتم. بچه بودم و به خاطر سوادی که داشتم من را قبول کردند.  

امیرشاهی نیز در این خصوص گفت: من سال 73 از رادیو کارم را شروع کردم. دو اجرای متفاوت در برنامه‌های ادبی و علمی بر عهده داشتم. تجربه خوبی در رادیو کسب کردم و من خودم را رادیویی می دانم.
 
بخش دوم برنامه با شجاعت مجریان زن و اعلام تاریخ تولدشان آغاز شد.

علیخانی گفت: به من ارتباطی ندارد، سن کدام عزیز بیشتر است. خودتان شروع کنید.  
 
امینیان گفت: من متولد 26 شهریور57 هستم. (خنده)

ملک مرزبان هم اظهار داشت: من شهامت بیشتری به خرج می‌دهم. از هر دو شما بزرگترم. من متولد 5 اردیبهشت 1353 هستم.

وی در خصوص برنامه هنرنامه عنوان کرد: این برنامه به گالری‌ها می‌پردازد و با هنرمندان گفتگو می‌کند. مخاطبان شهرستان‌ها بدون اینکه تهران باشند، آخرین خبرها در این زمینه را دریافت می‌کنند.  

امینیان نیز در خصوص قدیمی‌ترین برنامه «به خانه برمی‌گردیم» بیان کرد: من از سال 86 با این مجموعه همکاری می‌کنم. عمر به خانه بر می‌گردیم به آبان ماه 77 برمی‌گردد. البته عمر این برنامه یک سال از دختر من بیشتر است و من واقعا من مثل باران به خانه بر می‌گردیم را دوست دارم. این برنامه دغدغه‌ام است و برای روزهای ناخوش این برنامه ناراحت می‌شوم.

امینیان در ادامه خاطره جالبی را تعریف کرد: 39 سالم است. زمانی که سه ساله بودم با یک نقاشی به تلویزیون آمدم. گیتی خامنه به من لطف کردند و نقاشی من را نشان دادند و این در گوشه ذهن من ماند. الان خوشحالم بعد از 20 سال سابقه کار در رسانه، عکس من کنار ایشان است.

در بخش پایانی ندا ملکی و مژده لواسانی حضور داشتند.  
 
ملکی مجری برنامه «آفتاب شرقی» گفت: برنامه آفتاب شرقی با یاد خدا و باورهای مردم گره خورده است.

صحبت‌هایی در جامعه وجود دارد؛ مبنی بر اینکه سبک زندگی ما به سمت مدرن شدن می‌رود. بله، شاید تا حدودی پذیرفته باشیم اما طی پژوهش هایی که در دانشگاه های معتبر خودمان انجام شده است، مردم کمترین تاثیر را در قسمت اعتقادات و باورهای دینی پذیرفتند. هنوز هم زمان ناراحتی و خوشحالی دین و اعتقادات و خدا را بهترین آغوش در نظر می‌گیرند.
 
لواسانی در خصوص برنامه رو به راه گفت: فروردین امسال این برنامه شروع شد و تا پایان آبان ادامه داشت. در ضمن ما یک ویژه برنامه در ماه مبارک رمضان داشتیم. وی ادامه داد: ما در این برنامه پرونده‌های مهم اجتماعی در بیشتر زمینه ها را بررسی کردیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.