یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

علی نوری اسکویی خبر داد؛

انیمیشن سینمایی «رهایی از بهشت» ۱۲ دقیقه کوتاه شد/ احتمال اکران در پاییز ۹۶

رهایی از بهشت

کارگردان انیمیشن «رهایی از بهشت» از کوتاه شدن ۱۲ دقیقه ای آن و برنامه‌ریزی‌ها برای اکران جهانی سخن گفت.

به گزارش سینماپرس،   علی نوری اسکویی کارگردان انیمیشین سینمایی «رهایی از بهشت» درباره زمان اکران این اثر به مهر گفت: به احتمال زیاد این فیلم توسط حوزه هنری در پاییز سال آینده اکران شود، در واقع ما برنامه ریزی های اولیه را به این صورت انجام داده ایم اما هنوز این مساله قطعی نشده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش برای «رهایی از بهشت» نشده اند، بیان کرد: دوستان ما در شورای صدور پروانه نمایش نظراتی روی برخی از صحنه های این فیلم دارند که نظر ما متفاوت با نظرات آنها است به همین دلیل هنوز به توافق نهایی با یکدیگر نرسیده ایم.

اسکویی افزود: ما تغییراتی در این اثر نسبت به آنچه که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد، داده ایم مثلا در تدوین مجدد حدود ۱۲ دقیقه از «رهایی از بهشت» را کوتاه کردیم. همچنین ما برای رساندن این فیلم به جشنواره فجر یک صداگذاری ابتدایی انجام داده بودیم اما حالا تغییراتی روی آن اعمال کرده ایم. موسیقی این اثر هم تغییراتی خواهد کرد و قرار است ترانه ای روی آن خوانده شود ولی هنوز با خواننده ای به نتیجه نرسیده ایم.

این کارگردان در پایان با اشاره به اکران «رهایی از بهشت» در کشورهای دیگر گفت: کمپانی استانینگ پخش کننده «رهایی از بهشت» است و خوشبختانه وضعیت این فیلم در اکران بین المللی جلوتر از اکران آن در ایران است، بر همین اساس ما قرارداد اکران محدود «رهایی از بهشت» را با کشور چین بسته ایم. از کشورهای اروپایی هم  قرار است به صورت محدود در فرانسه به نمایش دربیاید، همچنین با ژاپن هم صحبت هایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.