یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

پدر شهید احمدی روشن:

«ترمینال غرب» واقعیت اخراج دانشمندان هسته ای را پس از برجام را افشا کرد

پدر شهید احمدی روشن

سینماپرس: پدر شهید مصطفی احمدی روشن، با بیان این که این فیلم «ترمینال غرب» مرهمی بر زخم خانواده شهدا به خصوص ما خانواده شهید احمدی روشن است، اظهار داشت: حرف هایی که ما در زمینه اخراج دانشمندان هسته ای را پس از برجام می زدیم مسئولان تکذیب می کردند، اما به وسیله این فیلم این واقعیت ها بیان شد و مردم با تماشای آن در جریان آنها قرار می گیرند.

به گزارش سینماپرس، آیین اکران فیلم سینمایی «ترمینال غرب» برنده فانوس بلورین بهترین فیلم بلند هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، در محل سینما بهاران در منطقه 17 تهران، با حضور حاج رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، مهندس علیرضا فراهانی، از همکاران شهید احمدی روشن، محمد نیک دل نویسنده فیلم و دیگر خانواده شهدا و سایر اقشار مردم برگزار شد.

حاج رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، پس از تماشای این فیلم، ضمن تشکر از کارگردان و عوامل فیلم این فیلم، اظهار داشت: «ترمینال غرب» فیلمی در جهت روشنگری و بصیرت افزایی در رابطه با وقایعی است که کمتر کسی از مردم از آن اطلاع دارند و در جریان آن هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: فیلم «ترمینال غرب» وارد محدوده ای شده که کسی جرأت ورود به آن را ندارد که عوامل این فیلم به عنوان دلسوزان جامعه و کسانی که دغدغه منافع ملی و نشان دادن چهره واقعی استکبار جهانی را دارند وارد این محدوده شدند.  

پدر شهید مصطفی احمدی روشن، با بیان این که این فیلم «ترمینال غرب» مرهمی بر زخم خانواده شهدا به خصوص ما خانواده شهید احمدی روشن است، اظهار داشت: حرف هایی که ما در زمینه اخراج دانشمندان هسته ای را پس از برجام می زدیم مسئولان تکذیب می کردند، اما به وسیله این فیلم این واقعیت ها بیان شد و مردم با تماشای آن در جریان آنها قرار می گیرند.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: فیلم «ترمینال غرب» فریاد خانواده شهید احمدی روشن در رابطه با خیانتی است که دولتمردان با نام خدمت در ماجرای برجام نافرجام انجام دادند.

جهاد در عرصه های علم و فرهنگ ادامه دارد

در بخش دیگری از این برنامه سرهنگ خسروی، فرمانده سپاه حبیب ابن مظاهر، با بیان این که جشنواره عمار نشان داده که می توان با حداقل ها کارهای بزرگ کرد، اظهار داشت: جهاد در عرصه های مختلف همچون علوم و فرهنگ همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: منطقه 17 در طول جنگ تحمیلی 4 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و امروز نیز جوانان این منطقه در عرصه جهاد فرهنگی در حال فعالیت و تلاشند.

گفتنی است، در این برنامه افزون بر اکران فیلم ترمینال غرب، فیلم نیمه بلند لکه نیز به اکران رسید.

علاقه مندان می توانند جهت اکران این فیلم عبارت «ترمینال غرب» را به شماره 30004550 ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.