سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

نظر طراح صحنه «شهرزاد» درباره دکور«خندوانه» +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس، شب گذشته مهمان خندوانه بود.

رامبد جوان در برنامه شب گذشته «خندوانه» و در آخرین روزهای اسفند ماه به آیین و فرهنگ در ایام نوروز اشاره کرد و از رسومی مانند شب چهارشنبه سوری گفت که به فراموشی سپرده شده و این روزها از جشن و شادی به شبی پر مخاطره تبدیل شده است.

 
وی با بیان آماری از سخنگوی اورژانس و تلفات شب چهارشنبه سوری در سال‌های 93 و 94 تاکید کرد: خواهش می‌کنم به جنگ شب چهارشنبه سوری خاتمه بدهید و آتش بس اعلام کنید. امسال، سالی سخت برای بچه های آتش نشان سپری شد و ما بیشتر از این آنها را خسته نکنیم؛ بلکه باید دست تک تک آنها را بوسید و کاری نکنیم که دوباره آسیب ببینند. 
 خندوانه

 
جوان در ادامه شادی برنامه دیشب را به تمام کسانی تقدیم کرد که تصمیم گرفتند به جنگ شب چهارشنبه سوری خاتمه دهند.

مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس در ادامه این برنامه در استودیوی خندوانه حاضر شد و از فعالیت‌های روزهای اخیر خود در فصل جدید «شهرزاد» و مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» گفت.
 
وی با بیان اینکه اوضاع سینمای ایران خوب نیست، در خصوص حال خوب سینما بیان کرد: بیکاری زیاد است و دانشجویانم من را به عنوان وزرات کار می‌دانند و از من جویای کار می‌شوند و این در حالی است که سینمای ایران در دنیا جزو سینماهای موفق است؛ اما به آن اندازه‌ای که باید در آن کار وجود ندارد.
 
میرفخرایی در ادامه با اشاره به راهکارهای حل معضل بیکاری در سینما از برقراری توازن بین خروجی دانشگاه ها و بازار کار گفت.
 
همچنین وی از همکاری خود در فیلم سینمایی «سلام بمبئی و فعالیت خود در سینمای هند (بالیووود) گفت و بیان کرد که در هرجای دنیا برخلاف ایران سینما را یک صنعت شناخته اند و همه چیز براساس برنامه ریزی های انجام شده دقیق است.
 
طراح دکور مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» در ادامه از خاطرات بامزه خود در سینمای ایران و طراحی صحنه فیلم های سینمایی و سریالی گفت و در پاسخ به سوال جوان درباره طراحی دکور استودیوی خندوانه توضیح داد: قضاوت کردن درباره کار همکارانمان مشکل است؛ اما استودیوی خندوانه می‌تواند کمی با تلفیق نور و رنگ و همچنین صفحه‌های ال ای دی نوری و رنگ‌های بیشتر فضایی گرم‌تر و صمیمی‌تر را ایجاد کرد.

میرفخرایی در پایان پیش از ثبت لبخند 15 ثانیه‌ای خود، قول داد تا با نزدیک شدن به روزهای فصل بهار و ایام نوروز عروسک‌هایی را برای کودکان خیابانی بخرد.
 
گفتنی است؛ در ادامه برنامه شب گذشته، در بخش گزارشی مرضیه برومند از راه اندازی بنرهای سطح شهر و شعار «شادی بله، خطر نه» به همراه عروسک‌ها گفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.