سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

حضور برومند و عروسکی‌ها در آتش‌نشانی +عکس

ایسنا: در آستانه‌ی شب چهارشنبه‌سوری و به یاد شهدای حادثه پلاسکو، مرضیه برومند با همراهی جمعی از هنرمندان عروسکی در سه ایستگاه آتش نشانی حاضر شدند و پوستر تصاویر کمپین «شادی آری و خطر نه» را به همراه عروسک‌های «شهر موشها» به آتش‌نشان‌ها هدیه دادند.

مرضیه برومند که روز گذشته 23 اسفند ماه با همراهی هنرمندان خانه عروسک در 3 ایستگاه آتش نشانی حاضر شدند به ایسنا گفت: ما رفته بودیم تا آتش نشان‌ها را خوشحال کنیم و به آنها روحیه بدهیم اما خودمان بیشتر روحیه و انرژی گرفتیم.


او ادامه داد: آنها گلایه‌مند بودند از اینکه در روز حادثه پلاسکو مردم به خاطر عکس سلفی،روند کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان سانحه پلاسکو را با کُندی مواجه کرده بودند و در این راستا آتش‌نشان‌ها از هنرمندان حاضر در برنامه‌ی دیروز خواستند تا این تذکر جدی را به عنوان هنرمند به مردم بدهند تا از این طریق فرهنگ عکس سلفی نگرفتن در مواقع حوادث در مردم جا بی‌افتد.
 حضور برومند و عروسکی‌ها در آتش‌نشانی=

برومند از دیدار اخیر عروسکی‌ها با آتش‌نشان‌ها به عنوان یک دیدار تاثیرگذار یاد کرد و افزود:در این دیدار که خیلی تحت تاثیر قرار گرفتیم،آتش‌نشان‌ها معتقد بودند با توجه به تبلیغاتی که طی چند روز گذشته در سطح شهر شده است و کمپین‌ها هنرمندان،یک مقدار در آستانه چهارشنبه‌سوری فضا به طرز محسوسی آرام‌تر شده است.

او که با همراهی هنرمندان خانه عروسک و صاحبان عروسک‌های محبوب سینمایی و تلویزیونی، در آستانه چهارشنبه سوری، بیلبوردهایی را با شعارهای خاص در سطح شهر نصب کرده‌اند،اظهار امیدواری کرد: امشب که شب اصلی چهارشنبه سوری هست به خوبی و خوشی بگذرد و این شادی با مواد خطرناک و آتش‌زا به عزا و غم تبدیل نشود و مردم این جشن ملی را با سنت‌های قدیمی برپا کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.