سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

بازیگر سرشناس هالیوود به تمام شایعات پایان داد!

آرنولد شوارتزنگر

خبرآنلاین: آرنولد شوارتزنگر بازیگر سرشناس سینمای هالیوود شایعات مبنی بر ورودش به انتخابات سنای آمریکا را رد کرد.

چندی پیش اخباری در رسانه‌ها منتشر شد که بر اساس آن‌ها حلقه‌های سیاسی پیشنهاد ورود به انتخابات سنای آمریکا را به آرنولد شوارتزنگر ارائه کرده‌اند و او قرار است یا از جانب حزب جمهوری‌خواه یا به صورت مستقل وارد این رقابت سیاسی شود.


شوارتزنگر پس از انتشار این اخبار پستی در فیسبوک گذاشت و در آن اعلام کرد که برای ورود به سنای آمریکا نامزد انتخابات نخواهد شد و ترجیح می‌دهد که مبارزه‌اش علیه تقسیم ناعادلانه کشور به حوزه‌های انتخاباتی به سود حزب یا نامزدی خاص ادامه دهد.

او در این باره نوشت: «مایه مباهات من است که مرا برای ورود به سنا در نظر گرفته‌اند، اما در حال حاضر ماموریت من بازگرداندن خرد و سلامت به واشنگتن از طریق بهسازی و ایجاد تغییر در محدوده حوزه‌های انتخاباتی است. همان کاری که اینجا در کالیفرنیا انجام دادیم.»

به اعتقاد آرنولد تقسیم ناعادلانه کشور به حوزه‌های انتخاباتی، سیستم سیاسی را نابود کرده است و برای اصلاح آن بهتر است که به سیستم وارد نشد و از بیرون نسبت به بهسازی آن اقدام کرد.

بازیگر «کونان بربر» از آغاز رقابت‌های درون حزبی جمهوری‌خواهان منتقد دونالد ترامپ بود و پس از انتخاب ترامپ به عنوان نماینده حزب جمهوری‌خواه اعلام کرد که در انتخابات به او رای نخواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.