سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

مستند جنجالی مجری سابق «تخت گاز» روی آنتن شبکه مستند

سینماپرس: شبکه مستند سیما در ایام نوروز، فصل اول مجموعه مستند جذاب و دیدنی جرمی کلارکسون را که پس از جدایی از مجموعه «تخت گاز» با فضایی مشابه تولید شده، روی آنتن می فرستد.

«سفر بزرگ» (The Grand Tour) یک مجموعه تلویزیونی است که توسط جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می اجرا و توسط اندی ویلمن تهیه شده است.

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1395/12/24/484672_749.jpg
این مجموعه تلویزیونی بعد از جدا شدن این چهار نفر از برنامه «تخت گاز» تهیه و تولید شده است. در این مجموعه این ۳ دوست همیشگی سفری ماجراجویانه را آغاز کرده و به اکثر نقاط جهان سفر می‌کنند تا خودروهای جدید و هیجان انگیز تولیدکنندگان برتر این صنعت را امتحان کنند.
این مجموعه روی هم رفته بسیار امیدوار کننده به نظر می‌آید. آمازون با صرف هزینه‌های هنگفت قصد دارد تا نظر هواداران دو آتشه «تخت گاز» را به سوی خود جلب کند و پیش بینی می شود این مستند قادر به جذب مخاطبان بیشتری از خیل عظیم علاقمندان دنیای خودرو باشد.
لوکیشن‌های انتخاب شده برای فیلمبرداری بخش‌های از پیش ضبط شده، شامل کارائیب، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اردن، مراکش، نامیبیا، پرتغال، بریتانیا و ایالات متحده است و برخلاف «تخت گاز»، در این برنامه لوکیشن ثابتی برای قسمت پخش زنده وجود نخواهد داشت.
«سفر بزرگ» از سه شنبه 1 فروردین در 13 قسمت 60 دقیقه ای، هر شب ساعت 20 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 11 بازپخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.