پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

افتتاحیه ۸۵ میلیونی «ماجرای نیمروز»/ دیدار عوامل فیلم با مردم در سینماها

ماجرای نیمروز

سینماپرس: فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» که سیمرغ بلورین بهترین فیلم مردمی را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد، با اقبال خوب مخاطبان در اولین روز نمایش مواجه شد.

به گزارش سینماپرس، فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره اقبال گسترده مخاطب در اولین روز نمایش فیلم (۲۵ اسفند) گفت: فیلم با اقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و در اکثر سالن ها با فروش فوق العاده مواجه بودیم از جمله سینماهای چهارسو، کورش، ملت و آزادی در سانس فوق العاده فیلم به نمایش درآمد. هم اینک فیلم در تهران و شهرستان ۴۰ سالن سینما در اختیار دارد و اولین روز نمایش آن چهارشنبه (۲۵ اسفند) با فروش ۸۵ و ۵۰۰ هزار تومان مواجه شد.  

وی درباره حضور عوامل سازنده فیلم در سالن‌های سینما گفت: امروز آقایان جواد عزتی، هادی حجازی فر (بازیگران)، محمد حسین مهدویان (کارگردان) و سید محمود رضوی (تهیه کننده) در ساعت ۱۹ در پردیس کورش حاضر می شوند تا در سانس ۲۰ و ۲۱ با مخاطبان دیدار مردمی داشته باشند. در ساعت ۲۲ در سینما آزادی حاضر می شوند تا برای سانس ۲۲:۴۰ با مخاطبان این سالن دیدار داشته باشند و در ساعت ۲۳ در پردیس ملت حضور دارند تا با مخاطبان برای سانس ۲۲:۴۵ دقیقه دیدار کنند.  

بنابراین گزارش، بهترین فیلم از نگاه مخاطبان در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر با شروع خوب کار خود را آغاز کرد. فیلم در دوران دهه ۶۰ می گذرد. در خلاصه داستان آن آمده است در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.  

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.