یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۸

آخرین آمار فروش فیلم‌های نوروز ۹۶

پوستر فیلم گشت۲

فارس: فیلم‌های اکران نوروزی در مدت ۲روز با اقبال خوبی مواجه شدند که در این میان فیلم‌ها با موضوع کمدی با اقبال بهتری از سوی مخاطب روبه رو شد.

 با اکران 4 فیلم اکران نوروزی از روز چهارشنبه (25 اسفند) ، 6 فیلم سینمایی نوروز 96 تکمیل شد و سالن‌های نمایش با اقبال از سوی مخاطبان با فیلم های نوروزی مواجه شدند. در میان آثار به نمایش درآمده ظرف دو روز گذشته فیلم های «گشت2» و «ماجرای نیمروز» ظرف 2 روز با اقبال بهتری مواجه شدند.  

مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: گشت 2 ظرف دو روز در تهران 260 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 60 میلیون تومان نائل شد که کل فروش این فیلم ظرف دو روز 320 میلیون تومان بود. این فیلم تنها در سه یا چهار شهرستان به نمایش درآمده و از شنبه 28 اسفندماه تعداد سینماهای شهرستان این فیلم افزایش خواهد یافت. 

وی درباره فروش فیلم «خوب بد جلف» گفت: فیلم در تهران به فروش 3 میلیارد و 530 میلیون تومان ودر شهرستان به 2 میلیارد و 180 میلیون تومان دست یافت که در کل به فروش 5 میلیارد و 710 میلیون تومان رسید. 

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «سه بیگانه» گفت: فیلم 28 سالن در تهران و 35 سالن در شهرستان در اختیار دارد و تاکنون به فروش 330 میلیون تومان دست یافته است. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر توضیح داد: فیلم در شهرستان ها هنوز به نمایش درنیامده است و فیلم در تهران به نمایش درآمده است . فیلم سینمایی «آباجان» 14 سالن سینما در اختیار دارد و به فروش 37 میلیون ظرف 2 روز دست یافت و فیلم «یک روز بخصوص» 17 سالن سینمادر اختیار دارد و به فروش 34 میلیون دست یافته است. 

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش سیمای مهر  گفت: ظرف دو روز فروش فیلم تا شب گذشته 150 میلیون تومان است. و تعداد سالن های شهرستان از فردا (شنبه) افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.