پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

فروش بیش از ٢٠٠ میلیون در دو روز بهار برای «ماجرای نیمروز»

ماجرای نیمروز

سینماپرس: ماجرای نیمروز محمدحسین مهدویان در دو روز بهار به فروش بیش از ۲۰۰ میلیون رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی ماجرای نیمروز، به کارگردانی محمدحسین مهدویان قبل از تعطیلات نوروز اکران شد، فیلمی که در جشنواره توانست نظرها را جلب کند.

فیلمی که به حوادثی می پردازد که جایش بر پرده سینماها خالی بود اما کارگردانی جوان آن حوادث را با خوش ساختی تمام به تصویر کشید.

اما اکران ماجرای نیمروز و سالن های نامناسب، باعث شده این فیلم در اکران مردمی کمی عقب باشد.

رضوی، تهیه کننده این فیلم سینمایی در برنامه سال تحویل شبکه یک گفت: فکر می کردیم که استقبال بیشتر از این باشد، مطمئنا در روزهای آینده این اتفاق خواهد افتاد.

این فیلم در اولین روز فروردین و با توجه به تعطیلات نوروزی، صد میلیون فروش داشت؛ و در روز دوم این فروش به صد و پنجاه میلیون رسید و در دو روز نوروز فروش این فیلم به ٢٥٠ میلیون رسید؛ همچنین ٨ سانس فوق العادع در تهران و شیراز برای فیلم مهدویان تدارک دیده شد.

این استقبال در حالی اتفاق می افتد که حوزه هنری که سینماهای زیادی را در اختیار دارد، با اختصاص بدترین سالن های خود به ماجرای نیمروز یا به بیانی دیگر نصف سالن های اختصاص داده شده به فیلم "خوب بد جلف" و ٥ سالن کمتر از "گشت ٢" ، علیرغم اشتیاق مردمی، مانع از بالا رفتن فروش این فیلم  شده است.

گفتنی است؛ بنا بر آمار اعلام شده حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ٣٧ سالن به خوب بد جلف و ٢٢ سینما به گشت ۲ و تنها ١٧ سالن به ماجرای نیمروز اختصاص داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.