جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

در برنامه «خندوانه» اعلام شد

پیمان معادی یک ماه دیگر «بمب» را می‌سازد/ فیلم هایی را بازی کرده ام هیچ کدام برای فرزندان خودم خوب نیستند!

پیمان معادی

سینماپرس: شب گذشته پیمان معادی بازیگر سینما مهمان «خندوانه» شد و درباره فرزندانش و کلید زدن فیلم «بمب» سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، پیمان معادی بازیگر سینما شب گذشته پنجشنبه سوم فروردین به «خندوانه» رفت و رامبد جوان در ابتدا اعلام کرد این اولین بار است که معادی در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته است. 

وی در ابتدا از فیلم خود با نام «بمب» سخن گفت و بیان کرد: آماده می شویم که تا یک ماه دیگر تولید «بمب» را شروع کنیم. البته عوامل و همه مسایل فیلم آماده است و فقط بخشی برای تامین بودجه فیلم به روش مورد نظر من باقی مانده است و اگر امسال این فیلم را بسازم در جشنواره ۹۶ فیلم فجر حضور دارد.

معادی در بخشی از این برنامه در پاسخ به درخواست رامبد جوان درباره اینکه اگر به خودش در ۱۲ سالگی بخواهد توصیه ای داشته باشد، چه خواهد گفت، بیان کرد: می گویم اصول خودت را پیدا کن و روی آنها بایست و آن کاری را که فکر می کنی درست است انجام بده و اینکه هدفت را مشخص کن و جسارت داشته باش، ممکن است که مردم مسخره ات کنند و یا حتی مسخره و اشتباه باشد اما خودت باید بفهمی که اشتباه بوده است و تجربه کنی.  

بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» درباره اینکه فرزند ۱۲ ساله اش تاکنون کدام یک از فیلم های وی را دیده است، عنوان کرد: من فیلم هایی را بازی کرده ام که هیچ کدام برای فرزندان خودم خوب نیستند و دخترم باران فقط «درباره الی» را دیده است.

وی همچنین خاطره ای از بازی با پسر خردسالش بیان کرد و توضیح داد: پسرم از من خواست دایناسور شوم و من هم آنقدر رئال و جدی دایناسور شدم که فرزندم دچار شب ادراری شد و دیگر هیچ گاه از من نخواست دایناسور شوم. 

معادی در «خندوانه» از کودکان گفت و اینکه باید برای آنها کاری کرد و درخواست داد مخاطبان کدی را وارد کنند و هر کسی به هر میران که می تواند کمک کند تا این هزینه در فازهای مختلف برای تغذیه کودکان، تحصیلشان و حتی آزادی پدران و مادران زندانی آنها صرف شود.

وی در بخش پایانی این گفتگو درخواست کرد که هر مدیر یا رییس جمهوری به سخن مردم گوش دهد و بیان کرد که رییس جمهور بودن و مدیریت در این وسعت کاری بسیار سخت است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.