چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

محمدامین مهدی نژاد:

صداوسیما به ما اعتماد نکرد/ «نعلبکی» جزو پربیننده هاست

سریال نعلبکی

سینماپرس: تهیه کننده سریال اینترنتی «نعلبکی» بیان کرد که طرح این سریال ابتدا به صداوسیما ارایه شده بود ولی آنجا برای ساختش به عوامل سریال اعتماد نشد.

به گزارش سینماپرس، محمدامین مهدی نژاد تهیه کننده سریال طنز اینترنتی «نعلبکی» که تاکنون سه قسمت از آن در سایت آپارات در دسترس مخاطبان قرار گرفته است درباره بازخوردهایی که از همین سه قسمت داشته است، گفت: خوشبختانه کار ما جزو پربازدیدها و پربیننده های سایت است و بیش از حد انتظارمان سریال «نعلبکی» دیده شد.
وی ادامه داد: ما تبلیغاتی برای سریال خود نداشتیم و با توجه به اینکه عوامل کار ما جوان هستند و بازیگر چهره در این سریال وجود ندارد بازخوردهایی که تاکنون دریافت کردیم مایه دلگرمی ما شد.
وی درباره این سریال که فضایی انتقادی دارد و به موضوعات سیاسی اجتماعی هم پرداخته است اشاره و بیان کرد: قسمت سوم این سریال که روز یکشنبه ششم فروردین روی سایت قرار گرفت با موضوع «ریزگردها» پخش شد و به مساله ریزگردهای خوزستان پرداخت که مردم ما را اذیت کرده است درحالیکه در رسانه ملی تاکنون فقط در حد چند خبر به این موضوع اشاره شده است.
این تهیه کننده درباره دوری از جناح بندی های سیاسی در این اثر و استقبال مخاطبان از آن اظهار کرد: ویژگی اصلی این سریال که باعث استقبال مخاطبان از آن شده صداقت است. ما سعی نکردیم نکته ای را به مخاطب حقنه کنیم و هرجا حس کردیم مشکلی هست آن را مطرح کردیم. از طرف دیگر منافع کوتاه مدت را ترجیح ندادیم که از نهادی بودجه بگیریم و کاری را سفارشی بسازیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اینکه ابتدا طرح این سریال را برای ساخت به صداوسیما ارایه کرده است، بیان کرد: ما ابتدا قرار بود این سریال را با صداوسیما بسازیم اما آنجا به ما اعتماد نکردند و حتی گفتند به دلیل وجود سختی ها و مشکلات این سریال را نسازیم اما ما آن را ساختیم و با انتشار سه قسمت مورد استقبال قرار گرفت.
این فعال فرهنگی و رسانه ای در پایان گفت: رسانه ملی به ما اعتماد نکرد درحالیکه این روزها بودجه های فراوانی برای ساخت سریال ها و برنامه هایی که فاقد عنصر سرگرمی و جذابیت هستند به عوامل آنها داده می شود و اتفاقا ساخت این سریال در فضایی خارج از رسانه ملی باعث شد درگیر خط قرمزهای سلیقه ای نشویم.
سریال طنز اینترنتی «نعلبکی» هر هفته یکشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 22 در سایت آپارات در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
سایر عوامل این کار عبارتند از سید مهدی طبیبی کارگردان، محمد امین مهدی نژاد تهیه کننده، محمد جعفر صفاری نیا سرپرست نویسندگان، اسماعیل میرزایی بازیگردان، یونس سبزی مدیر تصویربرداری، محمد الوان کاریان دستیار یک کارگردان و برنامه ریز، محمدرضا نوریان مدیر تولید، تدوینگر، صداگذار و اصلاح رنگ و نور امیر بهادر مظاهری، جواد فراهانی صدابردار، رها دادخواه طراح صحنه و لباس، ایمان خیراندیش گریم، فرزین پزشکی گرافیک بصری، معین پناهنده موشن گرافیک.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.