دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

آغاز جدیدترین عملیات تام کروز در پاریس

تام کروز-ماموریت غیرممکن

ایسنا: ساخت ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن و هیجانی «عملیات غیرممکن» با بازی «تام کروز» در فرانسه کلید خورد.

به گزارش ددلاین،‌ ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» دنباله‌ای بر قسمت پنجم این فیلم با عنوان «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» محصول سال 2015 است و «تام کروز» نیز بار دیگر در نقش اصلی «اتان هانت» در این فیلم بازی می‌کند.


هنوز جزییاتی درباره داستان قسمت جدید این فیلم اکشن منتشر نشده است اما در آن بازیگرانی چون «ربکا فرگوسن»، «ایلسا فاوست»، «هنری کویل»، «ونسا کِرکی» و «الک بالدوین» در کنار «تام کروز» مقابل دوبین «کریستفور مک‌کوری» می‌روند.

«مک‌کوری» پیش از این در دو فیلم «جک ریچر» و همچنین «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» در مقام کارگردان با «تام کروز» همکاری داشته و اولین کارگردانی است که دو فیلم پیاپی از مجموعه «ماموریت غیرممکن» را کارگردانی می‌کند.

همچنین «تام کروز»، «جی.جی ابرامز»، «مک‌کوری» در کنار «دان گرنجر»، «دیوید الیسون» و «دانا گلدبرگ» تهیه‌کنندگی قسمت ششم «ماموریت غیرممکن» را بر عهده دارند که تاریخ اکران 27 جولای 2018 برای آن اعلام شده است.

اولین فیلم «ماموریت غیرممکن» را «برایان دی‌پالما» در سال 1996 با بودجه 80 میلیون دلاری ساخت که به فروش جهانی 457 میلیون دلار رسید. چهار سال بعد و در سال 2000 دومین قسمت از این مجموعه با کارگردانی «جان وو» به سینما آمد و این بار 546 میلیون دلار فروخت.

«جی.جی ابرامز» در سال 2006 ساخت قسمت سوم را بر عهده گرفت و این فیلم که با بودجه سنگین 150 میلیون دلاری ساخته شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها 397 میلیون دلار در سطح جهان کسب کرد.

«برد بِرد» در سال 2011 پشت دوربین فیلم «ماموریت غیرممکن: پروتکل روح» رفت و فروشی بالغ بر 694 میلیون دلار را برای این مجموعه رقم زد. چهارمین قسمت از «ماموریت غیرممکن» پرفروش‌ترین فیلم از این مجموعه تاکنون است.

فیلم «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» نیز که در سال 2015 به کارگردانی «کریستوفر مک‌کوری» اکران شد نیز در نهایت در گیشه به فروش 682 میلیون دلاری دست یافت تا مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» تا به امروز فروشی بالغ بر 2.77 میلیارد دلار ثبت کرده باشند.

«ماموریت غیرممکن» هجدهمین مجموعه فیلم پرفروش تاریخ سینماست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.